Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
zo ff simmen![]()
nee, das saai man !
zojuist de kr1 geinstaleerd in de woonkamer , alle tools klaargelegd , momentsleutel weer gevonden om de cilinders en kop met de juiste kracht aan te draaien , en lekker sleutelen maar met een bakkie pleur net als vroeger
volgende project is de sv 650 ombouwen tot streetfighter , krijg de smaak weer te pakken .
veel vliegers ook maar dumpen , 2 dogfighters is eigenlijk wel genoeg .
Spikkel, gaat dat wel goed met dat scherm voor de antenne?
![]()
Dat vroeg ik mij ook al af ja, inmiddels de beugels iets bij gebogen, waardoor de antenne er nu achter zit..
@sleur, die 2.4 Ghz antenne van mn dx8 en de rx met antenne van de 5.8Ghz fpv bij elkaar... Bijt dat?
Gisteren en vandaag even op de Hiswa geweest. Best leuk spul zie je daar. Moet er eerst een ander schip komen, die met het geld![]()
nee, das saai man !
zojuist de kr1 geinstaleerd in de woonkamer , alle tools klaargelegd , momentsleutel weer gevonden om de cilinders en kop met de juiste kracht aan te draaien , en lekker sleutelen maar met een bakkie pleur net als vroeger
volgende project is de sv 650 ombouwen tot streetfighter , krijg de smaak weer te pakken .
veel vliegers ook maar dumpen , 2 dogfighters is eigenlijk wel genoeg .
Zo ben ik bezig het interieur van mn auto helemaal om te bouwen naar zwart met leren deurpanelen, veel leuker eigenlijk en weer helemaal terug naar vroeger, lekker met auto's knutselen....