Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Spikkel, gaat dat wel goed met dat scherm voor de antenne?

486131_585717114773405_953318668_n.jpg

Ik zal CS6 even op de Macbook zetten. 8) En me gaan verdiepen in de toeters en de bellen van de Note. Zoveel gebruik ik er niet op, alleen: TweetCaster (=Twitter), Opera browser, Teletekst, Waze, een appje om foto's te verkleinen, AndFTP voor uploaden van pics, Rabo Telekieren en PocketCloud voor remote desktop toegang. Vroeger deed ik nog wel eens Geokletsen maar dat is wel lang geleden. :oops:

nee, das saai man !

zojuist de kr1 geinstaleerd in de woonkamer , alle tools klaargelegd , momentsleutel weer gevonden om de cilinders en kop met de juiste kracht aan te draaien , en lekker sleutelen maar met een bakkie pleur net als vroeger :p

volgende project is de sv 650 ombouwen tot streetfighter , krijg de smaak weer te pakken .

veel vliegers ook maar dumpen , 2 dogfighters is eigenlijk wel genoeg .

nee, das saai man !

zojuist de kr1 geinstaleerd in de woonkamer , alle tools klaargelegd , momentsleutel weer gevonden om de cilinders en kop met de juiste kracht aan te draaien , en lekker sleutelen maar met een bakkie pleur net als vroeger :p

volgende project is de sv 650 ombouwen tot streetfighter , krijg de smaak weer te pakken .

fun :)

Laatst bewerkt:
Spikkel, gaat dat wel goed met dat scherm voor de antenne?

486131_585717114773405_953318668_n.jpg

Dat vroeg ik mij ook al af ja, inmiddels de beugels iets bij gebogen, waardoor de antenne er nu achter zit..

@sleur, die 2.4 Ghz antenne van mn dx8 en de rx met antenne van de 5.8Ghz fpv bij elkaar... Bijt dat?

Dat vroeg ik mij ook al af ja, inmiddels de beugels iets bij gebogen, waardoor de antenne er nu achter zit..

@sleur, die 2.4 Ghz antenne van mn dx8 en de rx met antenne van de 5.8Ghz fpv bij elkaar... Bijt dat?

Als je op safe wil spelen moet er minimaal 13cm ruimte tussen zitten

Gisteren en vandaag even op de Hiswa geweest. Best leuk spul zie je daar. Moet er eerst een ander schip komen, die met het geld :mrgreen:

nee, das saai man !

Zo ben ik bezig het interieur van mn auto helemaal om te bouwen naar zwart met leren deurpanelen, veel leuker eigenlijk en weer helemaal terug naar vroeger, lekker met auto's knutselen....

En we hebben BEELD...

484197_585886111423172_1616451288_n.jpg

Nu alleen het snoertje van rx naar beeld korter maken, of opbinden en netjes weg werken en wachten op beterderderderderderder weer.... Ben benieuwd!

Zojuist heel even in de woonkamer test gedraaid en zag er leuk uit :yes:

Zo ben ik bezig het interieur van mn auto helemaal om te bouwen naar zwart met leren deurpanelen, veel leuker eigenlijk en weer helemaal terug naar vroeger, lekker met auto's knutselen....

goed bezig ;)

en +1 , aan die motoren klooien was een beetje op de achtergrond geraakt , nu weer een doorstart gemaakt ;)

vanmiddag weer wat onderdelen gescoord , ook gelijk nog een compleet kr1s blok :shock: , kon het niet laten , bij mijn 2tact racer wil ik altijd wat voorraad hebben , en het spul word steeds schaarser .

kr1 staat weer bijna klaar , alleen de uitlaten nog monteren , tussendoor nog een leuke film gekeken ( intouchables ) aanradertje .

morgen de kr1 afmaken en testrijden , of regent het weer ? :?

nog ff een paar pilsjes in het ruim kiepen, en dan op maris springen , we hebben het reich allein :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back