Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand handig met het opzoeken van onderdeelnummers voor een Slopel Corsa-C 1.2 uit 2003? Ik moet weten uit welke onderdelen de plastic overbrenging van de schakelstang naar de bak bestaat. Alleen 3e, 4e en 5e versnelling is niet echt handig. Kogelkopje is een beetje versleten en valt er telkens uit. :?

Iemand handig met het opzoeken van onderdeelnummers voor een Slopel Corsa-C 1.2 uit 2003? Ik moet weten uit welke onderdelen de plastic overbrenging van de schakelstang naar de bak bestaat. Alleen 3e, 4e en 5e versnelling is niet echt handig. Kogelkopje is een beetje versleten en valt er telkens uit. :?

Heb de opel TIS cd, zal zo eens kieken...

Plastic overbrenging :rolleyes:

Vandaar dat mijn distributieketting stuk ging, zal ook wel van plastic geweest zijn :confused:

Volgens opel was er geen modificatie van distributie geweest, wel een verbeterde versie van de spanner, die er alleen in ging als de klant klachten had van ratelende ketting :evil:

Ik zag een zwever in de aanbieding 100,-.
De Robbe 3215 Prisma 2,5m.
Is dat wat?

Trouwens goed werk jongens, die duiker.

Tis een leuk zwevertje voor het geld, echter denk ik niet dat ie voor jou toegevoegde waarde heeft...

Op de foto welke ik gezien heb, is het alleen richting en hoogte, geen ailerons... (das met 2,5 meter niet echt handig..)

Hij staat ook al niet meer op de robbe site.., is dus een wat ouder modelletje..

zo net weer terug van de magnum-r uitlaten.
zit wel een lekker gangetje in:) net ff andere prop maaten besteld bij
rctechnics kijken of er nog meer in zit moet haast wel want in engeland
vliegen ze er 320 km/h mee.:cool:

Vandaag even in Vathorst gevlogen. Mooie filmpjes gemaakt en een paar leuke foto's bij deze:

Wijzelf, bij de auto's. Opkomst was niet denderend vandaag:
wijzelf_vathorst.png

Het klaverblad bij Hoevelaken, nu ziet het er nog zo uit. Vanaf 31 mei zal het plaatje anders zijn :(
klaverblad_hoevelaken.png

Dit is nu Hoevelaken van bovenaf:
hoevelaken.png

En dit Amersfoort Noord:
amersfoort_noord.png

zo net weer terug van de magnum-r uitlaten.
zit wel een lekker gangetje in:) net ff andere prop maaten besteld bij
rctechnics kijken of er nog meer in zit moet haast wel want in engeland
vliegen ze er 320 km/h mee.:cool:

daar hebben ze er wel een West Eurotech 52V1 op staan ook.....25000rpm en 3pk.....

En ook weer thuis..Eerst ff HT geweest maar daar is geen lol meer aan door die motorcrossers.
Diepe geulen waar niet doorheen te rijden is, samen met Arjan doorgereden naar Jagerplas.
Echt weer vreselijk gelachen en heerlijk gereden over die strandjes en zonneweiden :-)

De boel is daar weer netjes omgeploegd zeg maar :-)
Baja is weer schoongespoten, nu tijd voor een pintjuhhhhhh !!!!

lekker weekendje gehad , vandaag uitgewaaid en gewinkeld te egmond , het weekend is weer rond ;)

verheug me vast op het volgende weekend , ben benieuwd naar de hercules .

straks even babbelen met de de buren verderop , die hebben nog een garage te koop op het plein , kan ik best gebruiken voor de motor sleutel en verzamelingsdrang :p , ik kan hem ook huren , maar kopen kost niet veel meer per maand .

motoren nemen iets meer ruimte dan die vliegkrengen ;)

lekker weekendje gehad , vandaag uitgewaaid en gewinkeld te egmond , het weekend is weer rond ;)

verheug me vast op het volgende weekend , ben benieuwd naar de hercules .

straks even babbelen met de de buren verderop , die hebben nog een garage te koop op het plein , kan ik best gebruiken voor de motor sleutel en verzamelingsdrang :p , ik kan hem ook huren , maar kopen kost niet veel meer per maand .

motoren nemen iets meer ruimte dan die vliegkrengen ;)

dan heb je ook meteen weer ruimte voor een stel vliegers aan het plafond toch?? :D:D:D

En ook weer thuis..Eerst ff HT geweest maar daar is geen lol meer aan door die motorcrossers.
Diepe geulen waar niet doorheen te rijden is, samen met Arjan doorgereden naar Jagerplas.
Echt weer vreselijk gelachen en heerlijk gereden over die strandjes en zonneweiden :-)

De boel is daar weer netjes omgeploegd zeg maar :-)
Baja is weer schoongespoten, nu tijd voor een pintjuhhhhhh !!!!

oke , dus hoogtij is exit en verleden tijd ? :?

dat maakt mijn baja waardeloos :?

ach , heb ik weer iets aan te bieden op mp ;)

en als jullie gaan rijden op het strand of jagersplas, kom ik voor de gezelligheid en neem wel een vliegertje mee ;-)

dan heb je ook meteen weer ruimte voor een stel vliegers aan het plafond toch?? :D:D:D

nope , geen vliegers meer erbij :nooo: ik hou het bij een paar dogfighters on nitro en nog dat gele pylonrace geval van het filmpje .

daarmee vliegen is top , daar kunnen die grote slome gevallen niet tegenop , niet mijn ding .

verder een beetje slap ouwehoeren op het veld ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back