Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik gisteren al had gezegd. Maar met zo'n happertje gaat stukken sneller dan met 6 scheppen.Goed bezig mannen bruggenbouwers.Ik zat met twee ettertjes opgescheept. :evil:
Iemand handig met het opzoeken van onderdeelnummers voor een Slopel Corsa-C 1.2 uit 2003? Ik moet weten uit welke onderdelen de plastic overbrenging van de schakelstang naar de bak bestaat. Alleen 3e, 4e en 5e versnelling is niet echt handig. Kogelkopje is een beetje versleten en valt er telkens uit. :?
Ik zag een zwever in de aanbieding 100,-.
De Robbe 3215 Prisma 2,5m.
Is dat wat?
Trouwens goed werk jongens, die duiker.
Hulde, dat is hem.Morgen even de Gamo bellen.
![]()
zo net weer terug van de magnum-r uitlaten.
zit wel een lekker gangetje innet ff andere prop maaten besteld bij
rctechnics kijken of er nog meer in zit moet haast wel want in engeland
vliegen ze er 320 km/h mee.![]()
lekker weekendje gehad , vandaag uitgewaaid en gewinkeld te egmond , het weekend is weer rond
verheug me vast op het volgende weekend , ben benieuwd naar de hercules .
straks even babbelen met de de buren verderop , die hebben nog een garage te koop op het plein , kan ik best gebruiken voor de motor sleutel en verzamelingsdrang, ik kan hem ook huren , maar kopen kost niet veel meer per maand .
motoren nemen iets meer ruimte dan die vliegkrengen![]()
En ook weer thuis..Eerst ff HT geweest maar daar is geen lol meer aan door die motorcrossers.
Diepe geulen waar niet doorheen te rijden is, samen met Arjan doorgereden naar Jagerplas.
Echt weer vreselijk gelachen en heerlijk gereden over die strandjes en zonneweiden
De boel is daar weer netjes omgeploegd zeg maar
Baja is weer schoongespoten, nu tijd voor een pintjuhhhhhh !!!!
dan heb je ook meteen weer ruimte voor een stel vliegers aan het plafond toch??![]()
daar hebben ze er wel een West Eurotech 52V1 op staan ook.....25000rpm en 3pk.....