Sleurhutje
Forum veteraan
Foto erbij dan.
Een hier en daar een wilde sneeuwvlok. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
En nu even lekker lunchen op het werk :wink:
![]()
En nu even lekker lunchen op het werk :wink:
Hey het is donderdag hoor. Normaal doen bedrijven toch een
vrijdag snack![]()
Er zijn toch twee Oud Hollansche gezegden:We krijgen volgens de berichten nog meer. Ben er wel een beetje klaar mee. Wil nu mooi en warm weer.
Sprak de meneer die op dinsdagnacht schaap zat te vreten. :rolling:Hey het is donderdag hoor. Normaal doen bedrijven toch een vrijdag snack![]()
Sprak de meneer die op dinsdagnacht schaap zat te vreten. :rolling:
jawol ! daarstraks nog even een hercules ultra 80 motorfietje gescoord om te beginnen, leuk ding , lekker oldscool legaal op een opgevoerde brommert rijden , was echt genieten dat proefritje en tikte de 90 kmpu nog aan , maar die gaan we kietelen naar 100 kmpu , dan is het net mooi . Lekkere 2 tact 5 bak sachs watercooler zit eronder dus lekker touren maar .
zaterdag ophalen die handel en mij kennende dus tot in de puntjes verfraaien en knutselen en sleutelen en doen
ondertussen sparen voor de hercules K 125 S (filmpje wat ik laatst plaatste ) , die staat ook op mijn lijstje .
vlieghobby op een lager pitje zetten , het clubgebeuren helemaal dichtschroeven , ik kom alleen nog naar het veld met mooi vliegweer om vrij te vliegen met een stukje piep of een oldscool pylonracertje, en lekker slap te ouwehoeren , dat is mij best .
grtz
Junkie slaat weer eens door![]()
Straks weer klagen dat-ie geen ruimte in zijn garage heeft. :? :rolling:
/wacht op de sneeuwstorm :nooo:
aangezien je ook hiermee wss weer helemaal los gaat alvast maar een paar leuke dingetjes voor je opgezocht........
Hercules Ultra 80 Zylinder 91ccm original Mahle komplett gut erhalten | eBay
hercules sachs ultra 80 xe9 rx9 krümmerdichtung 3 stück neu top | eBay
HERCULES Prospekt ULTRA 80 RS Ultra 50 RS 1982 ULTRA 80 AC | eBay
HERCULES Prospekt ULTRA 80 Ultra 50 1982 Supra 4 GP Supra Enduro | eBay
HERCULES AUFKLEBER SET S/W ULTRA 80 NEU - 30350 | eBay
hercules sachs ultra 80 luftfilter rx9 neu xe9 top | eBay
HERCULES SEITENSTÄNDER K50 MK1 MK2 MK3 MK4 SUPRA 4GP KX5 XE5 RX9 ULTRA 50 80 | eBay
![]()
thanx !!
zover was ik nog niet eens![]()
ebay ruleszzzzzzzzzzzzz
Vrouwtje belde net, midweekje Eurodisney + hotel geboekt v/d zomer... kun je ook een aardig vliegertje voor kopen 8O