Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
goed bezig sleur ;)

ik ben meer aan het bedenken hoe ik in godsnaam de hercules moet ophalen , het is nou niet echt bepaald een lekker warm windstil weertje :?

een aanhanger is een optie , maar dat is zo'n gedoe .

we zien het allemaal wel ;)

Vlieghobby of motorhobby, die wind blijft klote :yes:

@ Gorby: Zal ik die propjes anders vandaag bij je bestelen? Dan neem ik die als voorraad mee voor morgen. Wie nodig heeft die lapt dan even :yes:

phils, als jij dat wil halen, hoef ik te rijden, niet dat het erg is hoor. en inderdaad lappen als je er 1 pakt. bij deze is q kansloos. geen disc props of andere goede props.

Vlieghobby of motorhobby, die wind blijft klote :yes:

ik zou nu niet op het veld gaan staan , maar zojuist wel lekker een rondje gereden op de hercules , maris nam wel voorrang :? , ze ging helemaal uit haar dak , dus die gaat er ook wel veel op rijden denk ik :p

vandaag en morgen er lekker aan klooien , carb ff schoonmaken en wat naloopwerk doen ( in de huiskamer ) , morgen stukkie touren .

junkie blij :p

Nu nog mijn zaak plastic propellers zitten te vinden. :?
Gorby Wazzupte en ik kreeg een ingeving waar de hele zaak met propjes zou moeten liggen. En jawel, een hele lading 8x4.3 SF, 8x4 DD en 7x3.5 DD. Happy user. :D

De disc is klaar en zal de dag wel overleven. De Sumo was er toch wel slecht aan toe. Dus met wat POR een extra plakband geschikt voor nog 1x rossen. :yes: Ook de Zicral was er slecht aan toe na de laatste crash. Ook maar wat POR een plakband, pureestampers er af en ook maar afraggen. 8O De nieuwe accu's zijn allemaal 4x gecycled. Alleen de 2S voor de Zicral nog even doen. Voeding voorzien van een koeler zodat deze niet inkakt bij het laden (opgevoerd van 12V naar 15V).

En dan de pilonnen opgraven en testen, ik geloof dat er eentje was met een rotte voeding. :? Nou ja, met twee komen we er ook wel. :D

In brakke modus =

@Junkie

Foto ?

ikke geen tijd om brak te zijn ;)

de hercules is al redelijk ontleed , dus word dan een paar foto's ;)

ziet er allemaal nog erg netjes uit voor een motortje van 33 jaar oud , daar kan zo'n modern scootertje niet aan tippen , die valt naar 5 jaar uitelkaar .

enige wat ik moet doen is poetsen , accu laden en of vernieuwen en de cockpit verlichting wat lampjes vervangen en dan al klaar .

misschien houd ik hem wel origineel , hij is nog te goed , verder is hij mooi van lelijkheid ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back