Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
prima weertje om te sleutelen ;)

daarstraks de remklauwen schoongemaakt , dus loopt weer mooi vrij .
en de benzinekraan lekvrij gemaakt .

die gietwielen wegen echt zwaar ! , daar komen spaken wielen in .
de uitlaat is ook enorm zwaar , dus daar komt een lichter en sneller exemplaar op denk ik .

dus daar ga ik al , het zal wel een caferacer worden :)

maar het houd je bezig bij dat eeuwige winterse weer :? :p

Zo, klaar met die ruk hobby. Alle Depron is containerspul geworden. :bye:

depron_hobbystop.jpg

Zo, klaar met die ruk hobby. Alle Depron is containerspul geworden. :bye:
depron_hobbystop.jpg

gelijk heb je , dat indoor vliegen hebben we nu wel gehad :sleeping:

ik heb alleen nog mijn donuts deluxe om op die paar windstille zomerse avondjes die we wellicht krijgen vanuit de tuin te vliegen , dat is wel leuk .

* aangenaam aangeschoten aan de pilsjes zit :p *

was een lekker weekend !

De Flipper is er bijna klaar voor.... Volgende week zaterdag kan die weer de lucht in... heb nu wel genoeg folie en stickers geknipt en geplakt.. Maar ziet er weer mooi uit..

DSCN0392_zps1948e312.jpg

@sleur, dipje?
Nee hoor, en hoop lol gehad en lekker opgeruimd. De Sumo had eigenlijk vorige keer in de Walrus al in de container gemoeten maar lag nog in de garage. Dus maar wat opgelapt. De Zicral was bij de laatste training al wat gedeformeerd en niet meer wedstrijdwaardig. Dus ook die is misbruikt. En de Disc... Tsja, het blijft een disc om tikkertje mee te spelen. eenmalig gebruik een dan in de kliko.

Het was een top middag. :yes: Jasper bedankt voor het regelen van de hal, muziek en verlichting. :thumbsup:

Graag gedaan. Jullie ook bedankt voor de gezellige middag. Ondanks de wat magere opkomst heeft iedereen die aanwezig was weer volop genoten.

Dank natuurlijk aan Smorenberg in Alkmaar voor de verlichting en Onno van het SportCafe voor de lekkere drankjes en broodjes Bal.

Nu op naar volgende week. Hopelijk wordt het weer nog een beetje bijgesteld. Ik kan nu al zeggen dat wat voor weer het ook wordt ik gewoon zal vliegen. Natuurlijk onder het genot van een lekker kopje soep.

Nu ff aftaaien............ZZZzzzzzzz:sleeping:

Graag gedaan. Jullie ook bedankt voor de gezellige middag. Ondanks de wat magere opkomst heeft iedereen die aanwezig was weer volop genoten.

Dank natuurlijk aan Smorenberg in Alkmaar voor de verlichting en Onno van het SportCafe voor de lekkere drankjes en broodjes Bal.

Nu op naar volgende week. Hopelijk wordt het weer nog een beetje bijgesteld. Ik kan nu al zeggen dat wat voor weer het ook wordt ik gewoon zal vliegen. Natuurlijk onder het genot van een lekker kopje soep.

Nu ff aftaaien............ZZZzzzzzzz:sleeping:

Vraagje,

Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt maar ik ga toch liever met een klein helietje te vliegen.
Kan dat ook tijdens het indoren??

Grtz

Vraagje,

Jullie hebben me nieuwsgierig gemaakt maar ik ga toch liever met een klein helietje te vliegen.
Kan dat ook tijdens het indoren??

Grtz

vast wel , over 12 maanden gaan ze weer disco vliegen ,dus je heb nog ff de tijd om een helietje uit te zoeken ;)

welterusten , ik gaat lekker mijn mand in , morgen weer vrij , ik maak er een offerte /administratie / werkbezoek dagje van .

Jullie hebben het best naar de zin gehad lees ik wel :)

Ik heb een druk weekendje gehad. Zaterdag de hele dag onderhoud gedaan aan het materieel van mijn maat. Vrachtwagen wat reparaties verricht, autolaadkraan ventielenblok en wat slangen vervangen, Her en der wat werklampen opgebouwd en natuurlijk ff lekker afgepilst :)

Vandaag mijn kleine weer ff gezien en naar zon speelhal geweest met hem,

Nu tijd voor een herfstbokkie......kan nog best met dit bokkiesweer.....

Gezellig avondje sleur op visite, ff Thais gekookt. nu op de bank met een pintje.
Jullie ook bedankt voor de gastvrijheid en je lekkere kookkunsten. :thumbsup: Lekker gekletst over van alles en nog wat. :yes:

Heerlijk om niets aan vliegtuigen uit te laden. 8) Lekker alles in de emmer in de hal gelaten. Alleen voor Hemelvaart nog even een disc voor bij de FMS plakken. En de MiniMag herstellen, kan die daarna ook op het vuur of in de container. :p Ruimt lekker op zo. ;)

Hey Jasper, werkt volgens mij goed allemaal. Zodra ik de controller aanzet gaat mijn laptop zelf in een aparte modus op is qua geluid. Jack van de laptop is alleen output, met de controller kan ik voorbeluisteren. V/d week ff alles aansluiten op mijn stereo met de uitgangen die daar voor bedoeld zijn. Echt verslavend dit :mrgreen:
Kan alleen wel ff een workshopje gebruiken :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back