Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hahahaha, kom ik daar aan met een echte Wolfgang :rolling:

Ik zeg alle vliegers de deur uit... dit kun je met elk weertype doen :thumbsup:

Mooi verhaal Sleur, ik heb weer ff wat te doen 8O

Bij Pioneer draai je op CDJ-900NXS cd-players dure daar gewoon staan. Maar het idee en de techniek is er niet minder om.

Zorg voor veel muziek in diverse genres. Heerlijk omdat de ene dag bepaalde muziek leuk is maar de andere dag niet bij je stemming past. Maar mixen kan altijd. 8)

Jasper, was weer een leuke middag vliegen zo. veel geleerd vandaag en erg veel gelachen. top zo !
Kunnen we dit niet vaker dan 1x per jaar doen ? .. ik heb de smaak te pakken nu :)

Zorg voor veel muziek in diverse genres. Heerlijk omdat de ene dag bepaalde muziek leuk is maar de andere dag niet bij je stemming past. Maar mixen kan altijd. 8)

Ben nu beland in de Hardcore :p

lekkerrrrrr_zps817c3298.png

Weinig opkomst bij de disco vlieg praktijken zag ik op facebook :( 6 man?

men zoekt langzaam maar zeker naar een andere hobby ;)

de ht groep word dj ,of gaan met brommers spelen :)

good morning this morning , lekker briesje weer vandaag :? , even wat thuiswerk doen , en dan een kauwe klauwe ritje rijden ;)

good morning this morning , lekker briesje weer vandaag :? , even wat thuiswerk doen , en dan een kauwe klauwe ritje rijden ;)

Vliegen met dit weer is toch kansloos, vandaar een nieuwe hobby ernaast. :wink:
De laatste keren ook steeds met Jasper mee naar de studio, werkt allemaal zeer aanstekelijk. Ik vind de techniek toch wel erg leuk allemaal.

Maarja, de DJ's stonden er gisteren wel :cool:

Midlife crisis! :mrgreen: :rolleyes:

Welnee, dat heb ik al een jaar of 10 geleden gehad :p ;)

Weinig opkomst bij de disco vlieg praktijken zag ik op facebook :( 6 man?
Tsja, allemaal hier hard roepen dat er niet gevlogen kan worden. Kunnen ze een keer warm en droog binnen vliegen, is het weer niet goed of laten ze het gewoon afweten. Kenmerkend voor de huidige maatschappij: Alleen maar klagen dat het niet goed is als het hun niet uit komt en als er iets te doen valt zelf schitteren door afwezigheid en weer mekkeren dat de opkomst laag is. :? Het was heerlijk rustig dus lekker veel vliegeren en alle ruimte. :thumbsup:

Maar uh... Dat Hard Style / Hard Bass mixt gewoon erg lekker. :yes: ;)

Vliegen met dit weer is toch kansloos, vandaar een nieuwe hobby ernaast. :wink:
De laatste keren ook steeds met Jasper mee naar de studio, werkt allemaal zeer aanstekelijk. Ik vind de techniek toch wel erg leuk allemaal.

das waar , jullie stonden er wel , maar indoorvliegen telt niet ;)

en idd , het word steeds slechter vliegweer , vandaar ook weer lekker met motoren knutselen .

en met de dogfighter vliegen hou ik erin , maar dan moet het wel lekker weer zijn en weinig wind , anders lekker tuffen met das gezin , of ff raggen met de baja , beetje verdelen allemaal ,en dus genoeg keuze ;)

en met de dogfighter vliegen hou ik erin , maar dan moet het wel lekker weer zijn en weinig wind
Dan zou ik toch maar de Dogfighters verkopen. :teacher: In Nederland is het meestal windkracht 3 à 4 in de zomer. Niet te warm, soms met water. Kenmerken van een zeeklimaat. :yes: En als het mooi weer is, moet je wel komen vliegen en geen gezinsdingen doen. Zo heb je nooit tijd om te vliegen. Op HoogTij was je ook elke dag te vinden maar die midlife crisis hè... :? ;)

DJ spulletje had ik al, brommers sleutel ik ook aan maar dan degene die je achter een boot hangt.

En niet vergeten spelen met bootjes.

Zo te zien ben ik wederom de trendsetter :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back