Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Hahahaha, kom ik daar aan met een echte Wolfgang :rolling:
Ik zeg alle vliegers de deur uit... dit kun je met elk weertype doen
Mooi verhaal Sleur, ik heb weer ff wat te doen 8O
oke 5 euro
Zorg voor veel muziek in diverse genres. Heerlijk omdat de ene dag bepaalde muziek leuk is maar de andere dag niet bij je stemming past. Maar mixen kan altijd. 8)
Weinig opkomst bij de disco vlieg praktijken zag ik op facebook6 man?
3 nieuwe sites staan online.
Rc Helicopters kit en onderdelen HobbyManiac.nl
Weinig opkomst bij de disco vlieg praktijken zag ik op facebook6 man?
men zoekt langzaam maar zeker naar een andere hobby
de ht groep word dj ,of gaan met brommers spelen![]()
de ht groep word dj ,of gaan met brommers spelen
good morning this morning , lekker briesje weer vandaag :? , even wat thuiswerk doen , en dan een kauwe klauwe ritje rijden![]()
Midlife crisis!![]()
![]()
Tsja, allemaal hier hard roepen dat er niet gevlogen kan worden. Kunnen ze een keer warm en droog binnen vliegen, is het weer niet goed of laten ze het gewoon afweten. Kenmerkend voor de huidige maatschappij: Alleen maar klagen dat het niet goed is als het hun niet uit komt en als er iets te doen valt zelf schitteren door afwezigheid en weer mekkeren dat de opkomst laag is. :? Het was heerlijk rustig dus lekker veel vliegeren en alle ruimte.Weinig opkomst bij de disco vlieg praktijken zag ik op facebook6 man?
Maar uh... Dat Hard Style / Hard Bass mixt gewoon erg lekker.Maarja, de DJ's stonden er gisteren wel![]()
Vliegen met dit weer is toch kansloos, vandaar een nieuwe hobby ernaast. :wink:
De laatste keren ook steeds met Jasper mee naar de studio, werkt allemaal zeer aanstekelijk. Ik vind de techniek toch wel erg leuk allemaal.
Maarja, de DJ's stonden er gisteren wel![]()
Dan zou ik toch maar de Dogfighters verkopen. :teacher: In Nederland is het meestal windkracht 3 à 4 in de zomer. Niet te warm, soms met water. Kenmerken van een zeeklimaat.en met de dogfighter vliegen hou ik erin , maar dan moet het wel lekker weer zijn en weinig wind
de ht groep word dj ,of gaan met brommers spelen
good morning this morning , lekker briesje weer vandaag :? , even wat thuiswerk doen , en dan een kauwe klauwe ritje rijden![]()