Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Junkie: het is net of ik star wars zit te kijken als ze zo de bocht om komen in dat filmpje. hahahahaha
Nope, brommers moeten niet als vibrators op steroïden klinken. :nooo: Overigens auto's ook niet.Leuk dat elektro, tot 1,8 meter spanwijdte op 6S en daarboven gewoon benzine. Daar heb ik op zich niets tegen. Die nitro-meuk hoef ik niet meer.
Als dat hele gedoe thuis een beetje achter de rug is, komt er zeker wel iets van 2,4m tot 2,7m spanwijdte met 50cc of meer. Bij voorkeur een tweepittertje. 8)
Heet die moordenaar niet Kim de Gelder? 8Oheeft iemand het prive-adres van Justin Bieber?? Moordenaar zit nog steeds achter Justin Bieber aan | nu.nl/achterklap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl
Elektrovliegen gaat het helemaal worden binnenkort. Wil je je accu opladen, is het slechts een kwestie van in de klei neerstorten. Na de crash is je accu weer opgeladen. 8)
*er moet toch een nadeel aan zitten?* :?![]()
Aangezien je in ieders negeerlijst staat zien ze je posts niet. Als mod kan ik mensen niet op negeerlijsten zetten![]()
Hey Burp, voor wie of wat is dit bovenstaande bericht?![]()
Voor die gast waarvoor ze zomertijd beter 12 uur kunnen verzetten.![]()