Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Junkie: het is net of ik star wars zit te kijken als ze zo de bocht om komen in dat filmpje. hahahahaha

ja , dat vond ik ook wel gaaf :cool:
leuk voor erbij , maar een beetje kostbaar , en dat opladen steeds ..... ;)

ach ,de hercules zal ongeveer net zo zuinig rijden als het opladen van zo'n elektro motorfiets , 80 cc 1 pittertje , ben benieuwd hoe lang ik met een volle tank rijd van 10 liter .

Nope, brommers moeten niet als vibrators op steroïden klinken. :nooo: Overigens auto's ook niet. :p Leuk dat elektro, tot 1,8 meter spanwijdte op 6S en daarboven gewoon benzine. Daar heb ik op zich niets tegen. Die nitro-meuk hoef ik niet meer. :bye:

Als dat hele gedoe thuis een beetje achter de rug is, komt er zeker wel iets van 2,4m tot 2,7m spanwijdte met 50cc of meer. Bij voorkeur een tweepittertje. 8)

solo nitro voor mij :cool: , heerlijk :p

er gaat niets boven een dogfighter met een nitro stinkerd erop :worship:

Aangezien je in ieders negeerlijst staat zien ze je posts niet. Als mod kan ik mensen niet op negeerlijsten zetten :mrgreen:

zoooooooooooooooo, lekker dagje gewerkt 3 huizen verderop , thuiswedsrijd dus .
dat is ook de klant waar ik de garage van zou huren bij mij op het plein , maar net overeen gekomen dat ik hem toch ga kopen :p
huren hou ik niet van , kost net zoveel als kopen en heb ik (eventueel ) een appeltje voor de dorst over 20 jaar .

en heb de ruimte hard nodig door mijn midlifecrissis met midlife motoren :cool:

dus al mijn spaarcenten erin, en een stukje hypotheek regelen .

* pintje erop drinkt *

Ps ; is het al bijna weekend ? , ben der weer aan toe ! , even wat hercules spul erbij kopen .
zaterdag misschien ff met floor op de hercules langs het veld rijden .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back