Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zo net lekker gegeten en alles weer aan de kant. Was een top daggie heerlijk weer en heerlijk gevlogen. Bryan heeft zich ook prima vermaakt. Hij heeft vandaag gevlogen met de Hype Nitro, Trex-450 en de Holiday. De 450 was best moeilijk voor hem. Maar nu hij aan de kabel vliegt gaat dat goed. Gelijk even getest hoe dat werkt als je mee stuurt. Heli lessen is dus geen probleem. Met vliegtuigen kan je hem gewoon zijn gang laten gaan. Dat vliegt hij wel.

Bryan zegt tot over 14 dagen.

GrTz J en B :D

Bryan deed het inderdaad erg lekker.
Was een topdag. Wel jammer van mijn huckepackstart dat het mis ging. Stom, eigen fout. Goed leermoment, je moet toch ergens beginnen met leren. Gelukkig geen schade, zowel de zwever als de BL. Alleen een prop gebroken en dechuckepack een scheurtje rijker. Ook een flinke deuk in mijn ego :wink:
Heeft iemand het op film staan? Of sd kaart.

Laatst bewerkt door een moderator:
Nog wat pica's van vandaag.

20130407_135123_zpsa6ec2b68.jpg

20130407_135118_zps3515f6a9.jpg

20130407_133710_zps004e02fe.jpg

20130407_133705_zps0d49aa90.jpg

20130407_132404_zpsc95ed485.jpg

20130407_132352_zps68da67fe.jpg

Wel jammer van mijn huckepackstart dat het mis ging. Stom, eigen fout. Goed leermoment, je moet toch ergens beginnen met leren. Gelukkig geen schade, zowel de zwever als de BL. Alleen een prop gebroken en dechuckepack een scheurtje rijker. Ook een flinke deuk in mijn ego :wink:
Heeft iemand het op film staan? Of sd kaart.
Ik zit tegen Siggy te vertellen dat ik wel klaar ben met die standaard filmpjes filmen dus niet de gewone dingen gefilmd. Vervolgens knalt Gorby bij kans tegen junkie's brommert en vlak daarna probeer jij een rugvlucht huckepackstart. :? Alleen een pica van The Aftermath toen je al om de rug met de pootjes omhoog lag. ;)

Nog wat pica's van vandaag.

20130407_135118_zps3515f6a9.jpg
Met zo'n propeller zou je niet mogen vliegen. 8O :nooo: Niet gek dat je daarmee crashte. ;)

"Was een topdag. Wel jammer van mijn huckepackstart dat het mis ging. Stom, eigen fout. Goed leermoment, je moet toch ergens beginnen met leren. Gelukkig geen schade, zowel de zwever als de BL. Alleen een prop gebroken en dechuckepack een scheurtje rijker. Ook een flinke deuk in mijn ego :wink:"

Die deuk is niet nodig hoor... de vliegers hadden ook geen deuk.. de folie is alweer ontrimmpeld.... bedankt voor de liftjes omhoog.. volgende keer weer!!!!! helemaal blij met de spirit.... Top kist.

Ik heb nog een stel kale zwevertjes liggen. Maar eens een rol folie scoren en er eentje afmaken. Vind dat sleepzweven wel leuk (denk ik). :yes:

Ik heb nog een stel kale zwevertjes liggen. Maar eens een rol folie scoren en er eentje afmaken. Vind dat sleepzweven wel leuk (denk ik). :yes:

Gaat nu iedereen zweven???????? Kan je vertellen dat het best relaxed is... ik hou ook wel van een beetje raggen met de flipper, maar zoals vanmiddag met de big lift van phil.... helemaal top... Dit jaar maar eens met een ploegje helling zweven in duitsland ofzo.. mis. moet ik dat maar organiseren??

Ook een een zwevert gescoord gisteren, lichte schade maar met een paar nieuwe spantjes in de vleugels doet hij het wel weer.
full

Deze dus.......

Laatst bewerkt door een moderator:
Heeft iemand nog een leuke zwevert liggen, ruilen voor de Texan T6A?
Moet alleen nog een tankje bij, rudderhorns en wat ander heel klein spul. Ik ben die nitroshit eigenlijk best wel beu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back