Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Net lekker ff gevlogen met Jasper, totdat zoonlief belde dat hij geen sleutels mee had genomen, vol gas naar huis.
Nieuwe vlieg regeling ging perfect op t veld :D

Shittttt wat ben ik happy met mijn tbs discovery

Tjonge jonge, ik heb nieuwe telefoon al 5 dagen in huis en het abonnement is toen gelijk afgesloten, en nog steeds is mijn nummer niet overgezet. Kan toch niet zo lang duren allemaal???!!

@ Knallertje: Nummerbehoud regelen kan wel tot 10 dagen duren :yes:

Of als je een nieuw nummer hebt gewoon ff bellen, vragen hoe het zit.

Tjonge jonge, ik heb nieuwe telefoon al 5 dagen in huis en het abonnement is toen gelijk afgesloten, en nog steeds is mijn nummer niet overgezet. Kan toch niet zo lang duren allemaal???!!
Als het goed is, heb je ook een bericht gehad over de acceptatie van nummerbehoud en per welke datum dat geregeld is. Als je nu met de nieuwe SIM belt (met een nieuw nummer), krijg je hiervoor een aparte rekening. Alles wat je gebeld en geinterwebst hebt, valt buiten de bundel en kost klauwen met geld. :yes: Dus bellen en doen met je oude SIM totdat deze vanzelf stopt (op de datum in het emailbeicht).

Tjonge jonge, ik heb nieuwe telefoon al een paar weken in huis en het abonnement is toen gelijk afgesloten.
Nu zit er al een krasje in mijn scherm. Vorige Samsung Galaxy ruim 2½ jaar oud en geen enkel krasje. Dat Gorilla Glass is ook niet meer wat het geweest is :hammer: :rolleyes:

Ach, bij heel veel krassen gaan we het glas maar vervangen, ik heb nou eenmaal een hekel aan hoesjes :yes:

Net lekker ff gevlogen met Jasper, totdat zoonlief belde dat hij geen sleutels mee had genomen, vol gas naar huis.
Nieuwe vlieg regeling ging perfect op t veld :D

Shittttt wat ben ik happy met mijn tbs discovery

Yep, was zeker lekker op het veld. Jammer inderdaad dat je weg geroepen werd. Ik heb nog 1 rondje gedaan met de Seb-Art. Toen kwamen er een paar spetters uit de lucht. Voor de zekerheid alles maar weer ingepakt. Nu spettert het heel licht.

Zou voor het veld lekker zijn als er een goed bak regen kwam.

Nickos veel plezier met je TBS. Ik had mazzel dat die van mij heel bleef. 1 van de motor draden brak los. Was ook gelijk afgelopen. Nou ja alles nog heel.

Yep, was zeker lekker op het veld. Jammer inderdaad dat je weg geroepen werd. Ik heb nog 1 rondje gedaan met de Seb-Art. Toen kwamen er een paar spetters uit de lucht. Voor de zekerheid alles maar weer ingepakt. Nu spettert het heel licht.

Zou voor het veld lekker zijn als er een goed bak regen kwam.

Nickos veel plezier met je TBS. Ik had mazzel dat die van mij heel bleef. 1 van de motor draden brak los. Was ook gelijk afgelopen. Nou ja alles nog heel.

Jij heb wat met die touwtjes waar stroom door lopen he, eerst de een nu weer de andere ,mmmmmmm oude rommel?????????? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back