Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Yep, zowel op de heenweg (windmee) als op de weg terug (tegenwind) de duizelingwekkende halen van 99 km/u. Uniek in Nederland :wink: Mooie hercu-les dag dus :mrgreen:

Zwevers... de meest onbenullige vliegers??? bedankt.. en trouwens jij vliegt toch niet meer.. tenminste je loopt de afgelopen 500 pagina's al te miepen dat je niet meer wilt vliegen..... Dus zo erg is het niet.. of vlieg je niet meer maar wil je persee op 21 april wel vliegen??;) Heb gehoord dat het een perfecte Hercules dag wordt morgen!! haha:p

ik loop maar wat te dollen :p

en natuurlijk ga ik wel weer vliegen , liefst op 21 april , maar dat schijnt niet te kunnen 8-O :p

Yep, zowel op de heenweg (windmee) als op de weg terug (tegenwind) de duizelingwekkende halen van 99 km/u. Uniek in Nederland :wink: Mooie hercu-les dag dus :mrgreen:

kom misschien morgen ff kijken , op de hercules uiteraard , ff naar zwevers kijken , die zijn wel leuk , maar dat vrachtverkeer in de lucht negeer ik ;)

eg nie !

vandaag nog met 103 kmpu door de ijtunnel lope legge raggen met da herpes :p
Pffff, daar zijn snelheden die een beetje EZ* nog lachend met te vingers in je neus haalt. :rolling: Mijn oma heeft een scootmobiel die dat ook redt als ze op de slak drukt (bij het haasje weidt het pas leuk). :p

ik loop maar wat te dollen :p

en natuurlijk ga ik wel weer vliegen , liefst op 21 april , maar dat schijnt niet te kunnen 8-O :p

Je kunt morgen vliegen hoor.. je springt op de Herpes en komt naar het veld.. daar kun je altijd ff een zwevert van mij pakken.. op de big lift van phil en vliegen maar... duurt alleen wel anderhalf uur voor je weer eens beneden bent....:o

Maar geen van jullie heeft door gemaakt wat ik heb doorgemaakt. Bij mij was het niet zo vanzelf sprekend. Ik ben er gewoon blij mee. :)

DJ Fresh from Hospital.....

554206_145807498931809_2144839182_n.jpg

Je kunt morgen vliegen hoor.. je springt op de Herpes en komt naar het veld.. daar kun je altijd ff een zwevert van mij pakken.. op de big lift van phil en vliegen maar... duurt alleen wel anderhalf uur voor je weer eens beneden bent....:o

ben niet zo'n zweverig type 8-O

maar thanx , mocht ik morgen langs kunnen komen , wil ik wel een rondje , dus geen 1,5 uur , maar 10 minuutjes is genoeg ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back