Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zwevers... de meest onbenullige vliegers??? bedankt.. en trouwens jij vliegt toch niet meer.. tenminste je loopt de afgelopen 500 pagina's al te miepen dat je niet meer wilt vliegen..... Dus zo erg is het niet.. of vlieg je niet meer maar wil je persee op 21 april wel vliegen??Heb gehoord dat het een perfecte Hercules dag wordt morgen!! haha
![]()
Yep, zowel op de heenweg (windmee) als op de weg terug (tegenwind) de duizelingwekkende halen van 99 km/u. Uniek in Nederland :wink: Mooie hercu-les dag dus![]()
Pleur een EZ op een Biglift en laat dat circus de lucht in slepen achter die herculrs van Junkie,Allemaal blij
Pffff, daar zijn snelheden die een beetje EZ* nog lachend met te vingers in je neus haalt. :rolling: Mijn oma heeft een scootmobiel die dat ook redt als ze op de slak drukt (bij het haasje weidt het pas leuk).eg nie !
vandaag nog met 103 kmpu door de ijtunnel lope legge raggen met da herpes![]()
En Altzheimer? :?Ik heb lekker 35 uur en een vast contract![]()
Das nie veel 35 uur in een jaarIk heb lekker 35 uur en een vast contract![]()
Ik heb lekker 35 uur en een vast contract![]()
Ik heb lekker 35 uur en een vast contract![]()
ik loop maar wat te dollen
en natuurlijk ga ik wel weer vliegen , liefst op 21 april , maar dat schijnt niet te kunnen 8-O![]()
Goh, dat heb ik al ruim 20 jaar![]()
Hahaha vrachtverkeer![]()
Maar geen van jullie heeft door gemaakt wat ik heb doorgemaakt. Bij mij was het niet zo vanzelf sprekend. Ik ben er gewoon blij mee.![]()
dat weten we toch lieverd , ben blij dat het gaat goedkomen met je![]()
Je kunt morgen vliegen hoor.. je springt op de Herpes en komt naar het veld.. daar kun je altijd ff een zwevert van mij pakken.. op de big lift van phil en vliegen maar... duurt alleen wel anderhalf uur voor je weer eens beneden bent....![]()