Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is inderdaad wat er gebeurd, de hyperion "drosseld"meteen naar max. 1,5A laadstroom, hij blijft overigens wel doorgaan tot de goede waarde.
De aansluiting is er speciaal voor gemaakt, met het idee om de aansluitingen van de accu's door te solderen aan de switch, zodat extra stekkers worden vermeden...
Zo high-tech en toch antiek. Waarschijnlijk ontworpen voor die ouderwetse NiMH accu's en dan laden met 1/10 C. :rolling:

KR1S weer verkopen junkie?

nee zeker niet , die blijft voor de snelle korte ritjes , en als verzamel object ;)
hercules voor de wat langere rustige ritjes , en de kawa ar 125 , een mix van dat alles en ook voor woon/werk met zijn 22 pk , en die komt lekker mee op de snelweg met 130 kmpu ;)

de sv 650 gaat op marktplaats , dat dan weer wel .

Junkie, moeten we al Man bijt hond of Help, mijn man heeft (weer) een hobby gaan bellen? :mrgreen: Je slaat weer aardig door hè?! ;)

nope , noem het gewoon hobbywissel , iets minder vliegen , iets meer motorrijden /verzamelen :p

maar was erg leuk net , die gozer heeft erg veel mooi spul staan !

ook de ar 125 stond er zeer mooi bij voor zijn leeftijd (1984) echt een spelt in een hooiberg en die spelt lag in amsterdam noord :p, die andere ar 125 stond in london :eek: , scheelt een stukje , plus geen gedoe met keuren om op kenteken te krijgen ;)

ben bang dat ik die ar 125 binnenkort ophaal :oops: , dat heet geen doorslaan , maar puur genieten :thumbsup:

veldmouse :

het is exact deze fiets , ook die kleurstelling en bouwjaar .

lekker 2 tact knetteren met 22 pk'tjes ;) en kan maris ook prima op rijden .

Net even 2 verse accu's bestolen bij HK NL. Zullen v/d week binnenkomen :banana:
Kunnen we knallen :yes:

Junkie: leuk brommertje

@ junkie....het is en blijft niet mijn smaak, maar evengoed wel een leuk fietsje.

je moet er idd van houden , maar is geen slechte investering , en ik ben wel een beetje een kawa liefhebber en vooral 2tact ;)

de verkoper had ook veel motoren die erg in mijn smaak vallen , had ook een kr1s , en een hele hele mooie zundapp ks 80 (oranje metalic uitvoering ) zeer gaaf .
en nog een berg kawa's ,waaronder de 750 turbo , de z1300 6cil injectie, en nog meer . :eek:

Joepie, ik heb ook expo op de joystick besturing. :banana: Ter demonstratie een filmpje met de verschillen. Linker servo is recht toe, recht aan. Rechter servo is dezelfde aansturing maar met zo'n 30% expo. In het begin langzaam en aan het einde sneller. En 0,5% dead stick (dood punt in het midden van de stick om "jitteren" kwijt te raken). Dat laatste blijkt ook op gewone zenders te zitten. We komen er wel. Nu subtrims en end points instellen....

Laatst bewerkt door een moderator:
De code gaat wel online voor de liefhebbers. :yes:

Ondertussen kan het anders. Er zijn nu zogenaamde USB Host interfaces zodat de joystick zonder poespas aangesloten kan worden. Scheelt een hoop geknutsel maar vergt wel een andere microcontroller met een extra timer. Maar het knutselen en prutsen is leuker. :D

Heren... ik twijfel om over te stappen op UPC alles in een (en dan denk ik aan het power pakket van 150mb down met 10mb up).

Waarom? Het zou mij 20 euro per maand kunnen schelen op XS4ALL. Op zich heel tevreden met XS4ALL, maar de portemoneej begint ook tegen te spreken :)

Wat zijn jullie ervaringen met UPC? (of eventuele andere aanbieders)

Mijn ervaringen met UPC zijn goed. Vroeger was het bagger maar tegenwoordig top service.
Snelheid wordt ook gehaald :yes: Zelf heb ik 100 mb.

Als een van de eerste klanten nog altijd lekker positief voor UPC. Overal is wel wat. Internet/telefonie en HD tv zijn prima.

Zo ook weer terug uit het ziekenhuis en ook nog ff wat geslapen. Is inderdaad een blaasontsteking. Zelf ben ik van mening dat het te maken heeft met die drain die er nog in zit. Die gaan ze toch pas woensdagochtend verwijderen. 2e pinksterdag is er niet veel personeel in een ziekenhuis. Heb een kuurtje gekregen.

Moet zeggen dat ik er wel gek van wordt. Was het maar woensdagochtend. Straks weer een beetje op stijd slapen.

Morgenochtend een afspraak in Almere. Bedrijf heeft me gevraagd om een website te bouwen. Dus ff overleggen wat voor wensen ze hebben. :thumbsup:

/Helga on/ Jongens, nog een weekje en dan komt het mooie weer /Helga off/

Zo ook weer terug uit het ziekenhuis en ook nog ff wat geslapen. Is inderdaad een blaasontsteking. Zelf ben ik van mening dat het te maken heeft met die drain die er nog in zit. Die gaan ze toch pas woensdagochtend verwijderen. 2e pinksterdag is er niet veel personeel in een ziekenhuis. Heb een kuurtje gekregen.

Moet zeggen dat ik er wel gek van wordt. Was het maar woensdagochtend. Straks weer een beetje op stijd slapen.

Morgenochtend een afspraak in Almere. Bedrijf heeft me gevraagd om een website te bouwen. Dus ff overleggen wat voor wensen ze hebben. :thumbsup:

/Helga on/ Jongens, nog een weekje en dan komt het mooie weer /Helga off/

sterkte , erg vervelend dat gedoe aan je blaas :mad:

en ik hoop dat helga volgende week gelijk heeft , aankomende week ziet er erg beroerd uit met uitzondering van woensdag , is niet leuk om door dat pokkeweer niet te kunnen werken !

ach , kan ik thuis de binnen boel schilderen :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back