Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
De HK15328A kost $6,52:p
Is wel 12kg.
Mwja, moet ook wel kunnen. Voor dat geld kun je er wel eentje extra slopen. En controleer de servo-saver. Als die er al überhaupt op zit. Een servo-saver bespaart je echt veel ellende. Niet te strak zetten, gaat je servo heel lang mee.

Leuke trouwens, van dat trendsettend zijn....
Leuk... :? ;) Nou ja, nu sukkel ik achter jullie brommerfanaten aan. Maar moet het eerst allemaal nog laten bezinken. Als ik er over een jaar nog zo over denk, dan misschien. :yes: Bezint eer ge begint... :teacher:

Lekker weertje hè?! :evil: Echt van dat WW weer, maandag t/m vrijdag zonnetje en weinig wind en in de weekenden storm en regen. 8) :thumbsup:

Mwja, moet ook wel kunnen. Voor dat geld kun je er wel eentje extra slopen. En controleer de servo-saver. Als die er al überhaupt op zit. Een servo-saver bespaart je echt veel ellende. Niet te strak zetten, gaat je servo heel lang mee.

Leuk... :? ;) Nou ja, nu sukkel ik achter jullie brommerfanaten aan. Maar moet het eerst allemaal nog laten bezinken. Als ik er over een jaar nog zo over denk, dan misschien. :yes: Bezint eer ge begint... :teacher:

Lekker weertje hè?! :evil: Echt van dat WW weer, maandag t/m vrijdag zonnetje en weinig wind en in de weekenden storm en regen. 8) :thumbsup:

In het begin zuigt het heel erg, maar het wordt beter om er maar eens een standaard dooddoener tegenaan te gooien. Ik heb wel even moeten wennen in het begin maar ben er nu blij mee ....

@BYM: Ik vind het nu al mooi. Ik heb in ieder geval om het weekend echt 100% vrije tijd en niet van die zeurende kotertjes om me heen. :thumbsup: :lol: Kost wat, maar dan heb je niets (aan je hoofd, om de 14 dagen, bij mooi weer, lekker rustig en zo...). :D

zo , klusje geklaard , nu alweer lekker in de tuin te bakken , wat een hitte , van mij mag het wel wat koeler hoor :mrgreen:

proost mensen , nog een uurtje op kantoor en dan mogen jullie ook een :proost:

Geachte heer Siggy,

Namens uw werkgever kan ik u melden dat uw ontslagaanvraag is geaccordeerd. Uw werkgever bedankt u hartelijk voor uw coöperatieve opstelling bij het verbeteren van het nettoresultaat in deze economisch barre tijden .

Wij wensen u veel vliegplezier .....:D

Voor elke graad buiten een uurtje minder werken. Dus bij 25°C maar 15 uur werken. Als het vriest... ;)

morgen wat meer uurtjes draaien , vanaf woensdag weer buttweer zeggen ze , ik hoop dat het meevalt .
volgende week maandag een redelijk grote binnenklus ,dus dan maakt het weer me niet zoveel uit , als het weekend maar droog is :)

ps ; sleur : over een paar weekjes wil ik de dakkoffer wel in ontvangst nemen :D
waarschijnlijk gaan we naar france , ik heb niet zo'n vertrouwen meer in die hollandsche zomer :onweer:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back