Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik betwijfel of sterkere servo's gaan helpen. Het wegrollen komt door torsie van je propeller (luchtstroom is niet recht maar een draaikolk). Een dat je niet kunt sturen komt doordat je bij hoge snelheid geen luchtstroom meer over j rolroer hebt. Die zit in de wervellingen van de luchtstroom langs de vleugel. Het profiel is dus verkeerd.

misschien heb je gelijk , maar heb net toch sterke hitec servo's gekocht , met een torgue van 3,5 kg , dus we zullen het morgen zien , straks dus de folie insnijden om de servo's te wisselen :|

van de razzor moeten ook de servo's vervangen worden , multiplex heeft goed spul , maar de standaard gemonteerde servo's komen niet op 0 punt terug , heel raar vliegen is dat .

ook nog een bonnentje binnen omdat ik wel 5 kmpu te hard heb gereden :?
dat kost dus 39 euries voor dat heftige feit :hammer:

laat ze boeven vangen , ipv makkelijk geld van brave burgertjes .

maar ik mag niet mopperen , want al jaren geen bonnetje meer gehad .
vorige zomer werd ik aangehouden voor wel een terechte bekeuring onder het kopje gevaarlijk rijgedrag ( motorfiets) , maar die heb ik nooit ontvangen :p dat was wel een dure geweest van honderden euro's .

zo ff lekker bikken , en dan weer aan die piepbende werken , anders heb ik morgen niets te vliegen .

ps; mooi eztje heb je daar ziggy, morgen maiden ?

Ik kan me geen echte veroorloven :rolling:

De neuslijst van de Alphajet loopt wel schuin weg, bij de EZ is hij recht. Misschien dat het daardoor komt.

je kunt het het beste testen door tegen de wind in volgas te vliegen , mijn ez trekt dan op vol vermogen uiteindelijk rechts weg ook al stuur ik volledig tegen .

met de wind in de rug gaat het wel .

misschien toch de vleugel tips iets inkorten ?

Morgen einde vakantie voor mij en op het vliegtuig terug naar Nederland. Vind het na zes weken nasi goreng liwat of bungkus bij 30º eigenlijk ook wel een beetje mooi geweest. Tijd om weer smorgens de autoramen te krabben en met een muts, sjaal en handschoenen rond het vriespunt naar het werk te gaan.
Maar eerst nog een weekje thuis bijkomen en ontjetlekken ....

(Verkapte kijkmij7wekenvakantiewaarvan6indetropenhebben post :mrgreen:)

Propje maar ff kleiner.
6x4 erop icm 3500kv is nog vrij pittig.
Gas toch nog ff terug naar 80%
Doet nu 450 watt bij 40amp.

20130601_145430.jpg

ik heb nog de rustigste ez met zijn 380 w en 40 A ;)

en dan stuurt hij al niet meer bij volgas :| , kud ez :)

*vleugeltips afzagen gaat *

Ik heb gevliegerd met de Joystick EZ. 8O :lol: Dank aan Funflyer voor het filmen. :thumbsup: Ging wel vreselijk belabberd zeg. Deels door de harde wind, dikke 5 Bft, en deels door onwennigheid. Het is echt opnieuw leren vliegen, voordeel is dat je dan al weet hoe het vliegtuig reageert.

*filmpje knutselen gaat* :pc: :yes:

En dan komt ze binnenkort hierheen BYM?

We komen samen op dezelfde vlucht....
Echter komt ze nog maar voor drie maanden.
Dan moet ze helaas weer terug en mag ze eerst inburgeren alvorens ze definitief hierheen mag komen. ....
Kost wat maar dan krijg je ook niks :rolleyes:
Stomme regeltjes, alleen maar geldklopperij van de Nederlanders overheid........
Voordat ze hier is ben ik wel paar duizend euro verder....
Magoe...

ik vind het wel leuk voegen. Morgen nog maar een paar rondjes bij wat minder eind een meer zo'n. 8)

Filmpje staat te pruttelen....

hoe gaan we dat doen eigenlijk de 15e? Er zullen toch spullen gekocht moeten worden voor de bbq enzo.... En wordt dat wel toegestaan op de club als ze het naar de 22e hebben verplaats? Zo nee, waar gaan we bbgén dan?

hoe gaan we dat doen eigenlijk de 15e? Er zullen toch spullen gekocht moeten worden voor de bbq enzo.... En wordt dat wel toegestaan op de club als ze het naar de 22e hebben verplaats? Zo nee, waar gaan we bbgén dan?

Volgens mij snappie het niet helemaal. De funfly is volgens mij gewoon op de 15e. En niet dubbel, ook op de 22e.....

originele datum was de 15e toch? En toen is het verzet naar de 22e toch? Wij hebben hier op het forum nu besloten het toch op de 15e te doen. Maar het bestuur weet van niets en wil het op de 22e. doen. Zie ik dat verkeerd?

Het is een clubevenement. Dus georganiseerd door de club. Niet zomeer in het wild BBQ'en door wat enthousiaste vliegers. Het is geen HoogTij. ;)

Denk nou eens na Knaller :wink: De 22ste is alleen casp er dus die wordt dan geheid eerste... maarja om dat een funfly te noemen :nooo:
Ik neem aan dat het gewoon de 15de gehouden wordt, zoals het al bijna een jaar bekend is.

Maarja, neem me het niet kwalijk als ik ernaast zit :mrgreen:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back