Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand op het veld of op de club zei van de week tegen mij dat hij een endoscoop had thuis. Nu mijn auto ontzettend rookt wil ik graag in de cilinders kijken of daar wat beschadigd is. Wie o wie was diegene die dat tegen mij zei ?

geef het nou maar toe, je bent dat naar de dokter gaan gewoon zat en wilt gaan doe het zelven als je weer eens wat aan je reet voelt........;)

Levensgevaarlijk die Gaui's. Ik zeg lekker verkopen en een knap auto'tje voor terugkopen :teacher: scheelt je ook een hoop olie :mrgreen:

Dat is inderdaad wel wat ik doe als ik alleen ben Veldmuis. Ik sta in de opening van het hek, zodat ik in 1 stap erachter sta. Van de week werd mij gevraagd verderop het veld te gaan staan, dat ga ik dus ook niet meer doen..... Lekker bij de opening van het hek. Safety first !

Volgens mij staat het zelfs in de reglementen dat het niet aangeraden wordt om alleen op het veld te gaan vliegen.

klinkt logisch, maar dat geld dan niet alleen voor mij uiteraard ;)

Nope, is voor iedereen. En volgens mij is het geen regel maar een advies. Het schijnt dat er vroeger ook iemand bij ons op het veld heeft gelegen met een slagaderlijke bloeding. Dit kwam door een prop in zijn been. Gelukkig was er iemand op tijd bij, sindsdien is dat advies er.

eigenlijk zou het verplicht moeten worden vind ik. In ieder geval voor heli's vanaf een bepaalde maat en vliegtuigen vanaf een bepaalde maat.

Ik geef hem je nummer wel. Kan je hem zelf vragen ;)

Mickey?? Mickey is uitgewoond man.... En hij moet nog een hele vakantie periode.
Figurant Mickey is de volgende die aan een tak bungelt of van het Disney Hosmokasteel af jumpt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back