Rijders/Vliegers omgeving Zaandam (Deel 8)

Status
Niet open voor verdere reacties.

heb je het op je heupen ofzo ?

thunder-thighs-camel-toe-to-boot.jpg

Wist niet dat Ushi zo lenig was.....wat een paardensmoel zeg:confused:
Als jij er zo bij zat, werd de vel van je navel naar je neus ook strak getrokken waardoor je onderkaak naar achteren gaat staan (of ziets).

Dat is post 39.000

En jij hebt reactie 39.000

Nu blij?! :bday: ;)

Tis een leuk ladertje voor €100,00. Met twee super lawaaiige propellors er in, bananenbussen die te ruim zijn (mijn Hirschmann pluggen vallen er gewoon uit 8O). Zelfde bediening en menu's als de Accucell-6/8, Eco-6 etc. ladertjes. En dan dubbel. Nog niet op maximaal vermogen kunnen testen want ik leg mijn accu's netjes opgeladen weg. En lompe bommen ontladen met 1A wordt het niet echt. :? ;) Morgen op het veld dus even de 6S batterijen legen met de Sleurphira en dan maximaal stampen. :yes:

Knaller heeft nog een 3sje liggen.....test die ff sleur...ging laatste keer ook goed:cool:
Ik zal komend weekend mijn high-power ontlader eens af maken. Die kan 6S batterijtjes met 40A leeg zuigen. Da's gezellig 1000W aan vermogen om weg te stoken (en constante stroom dus altijd 1000W). Lekker in de winter, beetje raar bij de huidige temperaturen.

Jongetjes ,hoe is het op het veld,ik kan alleen op woensdag maaien ik weet niet of er twee keer gemaaid moet worden maar dat ga ik niet redden.

Jongetjes ,hoe is het op het veld,ik kan alleen op woensdag maaien ik weet niet of er twee keer gemaaid moet worden maar dat ga ik niet redden.
Zaterdag heb ik gemaaid en zondag was het nog mooi strak. Er is geen druppel water gevallen dus zo snel zal het niet groeien. Morgen wil ik wel checken en als woensdag maaien nodig is, wil ik het anders wel doen. :yes: Mits het droog is natuurlijk. ;) Of anders zaterdag nog een keertje.

Zaterdag heb ik gemaaid en zondag was het nog mooi strak. Er is geen druppel water gevallen dus zo snel zal het niet groeien. Morgen wil ik wel checken en als woensdag maaien nodig is, wil ik het anders wel doen. :yes: Mits het droog is natuurlijk. ;) Of anders zaterdag nog een keertje.
Als dat zou kunnen heel graag ,ik wil eigenlijk deze week de verbouwing afronden zodat ik eindelijk weer eens kan vliegen

ik wil eigenlijk deze week de verbouwing afronden zodat ik eindelijk weer eens kan vliegen

dat is lang geleden , de helft vd ht groep vliegt niet eens meer , 1 daarvan is geen ach lid meer , ik had zondag nog een vliegstuiptrek op het veld ,maar vind er geen reeD meer an .

wild en strandvliegen vind ik gelukkig nog wel leuk :D

maar af en toe veldhangen is wel gezelli ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back