Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Als jij er zo bij zat, werd de vel van je navel naar je neus ook strak getrokken waardoor je onderkaak naar achteren gaat staan (of ziets).Wist niet dat Ushi zo lenig was.....wat een paardensmoel zeg![]()
Dat is post 39.000
En jij hebt reactie 39.00039.000
Ik zal komend weekend mijn high-power ontlader eens af maken. Die kan 6S batterijtjes met 40A leeg zuigen. Da's gezellig 1000W aan vermogen om weg te stoken (en constante stroom dus altijd 1000W). Lekker in de winter, beetje raar bij de huidige temperaturen.Knaller heeft nog een 3sje liggen.....test die ff sleur...ging laatste keer ook goed![]()
Knaller heeft nog een 3sje liggen.....test die ff sleur...ging laatste keer ook goed![]()
Zaterdag heb ik gemaaid en zondag was het nog mooi strak. Er is geen druppel water gevallen dus zo snel zal het niet groeien. Morgen wil ik wel checken en als woensdag maaien nodig is, wil ik het anders wel doen.Jongetjes ,hoe is het op het veld,ik kan alleen op woensdag maaien ik weet niet of er twee keer gemaaid moet worden maar dat ga ik niet redden.
Neem ik morgen voor je mee....
Als dat zou kunnen heel graag ,ik wil eigenlijk deze week de verbouwing afronden zodat ik eindelijk weer eens kan vliegenZaterdag heb ik gemaaid en zondag was het nog mooi strak. Er is geen druppel water gevallen dus zo snel zal het niet groeien. Morgen wil ik wel checken en als woensdag maaien nodig is, wil ik het anders wel doen.Mits het droog is natuurlijk.
Of anders zaterdag nog een keertje.
Komt goed, doe jij maar de Bierenco Herverbouwing. :yrs:Als dat zou kunnen heel graag ,ik wil eigenlijk deze week de verbouwing afronden zodat ik eindelijk weer eens kan vliegen
ik wil eigenlijk deze week de verbouwing afronden zodat ik eindelijk weer eens kan vliegen