Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je moet het programma voor Zweefvliegtuigen hebben, en dan het hoofdstuk Vleugel (zelf gebruik ik de Duitse versie, de afkortingen gaan mee met de taal, is bij mij dus Segelflugzeug en FLAE -fläche- ik moet een beetje raden naar hoe het in het Nederlands zal heten)aaaaah!, denk ik even slim te zijn door de servo`s van de rolroeren rechtstreeks aan te sluiten op de ontvanger zonder zo`n ?splitter?
kan ik het programma in mn zender niet vinden :S zelfs met het boekje erbij wil het niet!
dus mocht iemand enig idee hebben hoe dat gaat met eem fx-18, dan hoor ik het graag!
PS-ik ontdek net dat de Nederlandse versie waarnaar ik hierboven link, maar gaat tot pag. 27 van de 56... daar zit dus het menu Zweefvliegen helemaal niet in...
Dan moet je één van de servo's ompolen.wings heb ik nu gevonden
alleen nu gaan de servo`s dezelfde kant op :S
we zoeken nog even verder!!
Dat ligt niet aan het schuim; er wordt met schuim ook hellingstijgwind gevlogen aan het duin. Maar dan moet je 'm wel wat verzwaren; een draadeind in de vleugelbuis en hij komt tegen een fikse wind in, en dan zal je ook wel wat minder last hebben van turbulentie. Natuurlijk zweeft-ie dan wel wat minder...conclusie: stom om een schuimzwever mee te nemen met windkracht 5![]()
Serieus?nee, helaas geen foto`s (...) dit omdat de club op vliegbasis leeuwarden is , en dan krijgen we gezeur met de bewaking.