Ik heb er net een flink aantal vluchten op zitten met de F-18 en het kon niet beter vandaag gezien er nagenoeg geen wind staat.
Zit net thuis en ben weer aan het laden en ga gewoon zo weer naar buiten

Best leuk hoor eindelijk eens een buik schuiver te hebben die je op elk open gras veld kan landen
Heb een tweede lipo pack gevonden na wat spitten in de bak met velen hier thuis en die past perfect,.is net ietsiepietsie lichter maar merk er niets van met vliegen,.COG is een 2 millimeter meer naar achteren dus dat is zo weinig en het is een 1000mah dus scheelt maar 50 met het origineel.
De originele lipo begint een beetje op stoom te komen,.mensen vergeten vaak dat een lipo pack pas na een tig keer laden pas echt op capaciteit begint te komen,.mits ik niet heel de tijd vol gaat kan ik nu toch zo een 10 minuten halen voor dat de melder af gaat en dat zal nog meer worden.
Hoe dan ook en wat er ook in zit met geen wind kon ik eens de grenzen op gaan zoeken van dat ding en ben blij verrast,. meest opmerkelijke is dat hij in deze originele configuratie,.minus raketten gewoon eigenlijk perfect vliegt.
Na een aantal keer proef landen was het ook vandaag wel duidelijk dat landen met dit ding zOoOOooo makkelijk is,. gewoon gas dicht en uit zweven,.laatste poging net zelfs geen stuur beweging gemaakt na het gas dicht draaien,.ding land zich zelf.
Enige wat ik een nadeel vind van deze kist en dat is ook echt het enige wat ik kan vinden is dat hij die blue angels skin heeft.
Vind de skin wel mooi maar weet uit ervaring dat je ,m niet te ver kan laten vliegen en zeker niet in schemer omdat hij 1 kleur is.
Met me robbe F-9 heb ik dat voor het eerst gemerkt,.die overigens de zelfde navy blauwe kleur heeft,.dat als je op een aanzienlijk afstand vliegt, de boven van de onderkant niet meer te onderscheiden is.
Normaal als ik een kistje bouw kies ik voor een donker boven en onder licht skin set up zo dat je altijd op grote hoogte en afstand ziet wat onder of boven is.
Met deze "pocket rocket" zo als ik ,m al liefkozend noem is dat best lastig en vereist dat extra concentratie.
Als ik eens in een overijverige bui ben en een keer een revell kit tegen kom van de F-18 ga ik dat eens veranderen.
Ben nog al verlieft op deze skin,.