Robbe Seabee ''overhaul''

Bart83

verslagschrijvers
Ik heb sinds gisteren weer een Robbe Seabee in mijn bezit.Dit mobel heb ik al eens eerder gehad maar deze was helaas gecrashed doordat er water in mijn hoogte roer servo was gekomen robbe-seabee-een-nieuwe.Het model dat ik nu heb gekocht is een 2e hansje en zien er niet meer zo heel mooi uit dus ik heb hem uit elkaar gehaald ( voor zover mogelijk ) en de stickers verwijderd.

Ik ben van plan hem te gaan spuiten in een mooi kleuren schema met deze Ghiant Styro Colours Wit by: Ghiant Aerosols - Hobbytrade verf , heeft er iemand ervaringen met deze verf op schuim?

hier wat foto's van een Seabee replica , in deze kleuren wil ik mijn seabee spuiten.

Mischien is het leuk om hier ook een verslagje bij te houden om de lezers hier ook wat mee te laten krijgen van het ''vergeten'' hoekje van de watervliegers onderaan het vliegtuigen forum.

Mvg ,

Bart

Laatst bewerkt door een moderator:
Hey robert ,

de accu op de foto zat erbij maar deze is veel te zwaar voor mijn Seabee.
Dit is een 3300mAh 11.1v. Ik heb voor mijn http://www.modelbouwforum.nl/threads/ff-voorstellen-t-rex-450-pro-fotos.123539 2 Hyperion 2500 mAh pakketjes liggen en die kan je idd ook met 5c laden , alleen mijn lader kan max met 5a laden ( robbe power peak compact 6s EQ ) .
Ik heb ook nog 2 1800mAh pakketjes liggen ik denk dat ik deze weer voor mijn seabee ga gebruiken.
De 3300mAh die ik bij de Seabee kreeg kan ik weer mooi voor mijn G-44 Widgeon gebruiken als hij binnen is.
Mvg ,

Bart

Laatst bewerkt door een moderator:
ok

ik gebruik deze accu's ook en na 2 jaar merk ik nog niets aan veroudering :-)
daarvoor vloog ik met zippy's maar dit is echt een verschil!

Hier nog wat foto's. Ik heb bij deze Seabee maar alles dicht gemaakt met depron zodat er
geen water bij de electronica komt.

Back