hallo
de wtc zoals hij nu klaar is
de veranderingen om de pomp te kunnen inbouwen
de onderzijde van de pomp
zo gaat ze maar net in de WTC buis er is nog 0.5 mm speeling tussen de bevestiging en de WTC buis
de waterdicht doorvoeringen die ik bij de u47 ookheb gebruikt en die ook in al mijn andere duikboten zitten
hier heb ik de kleine WTC gezet die de voorste roeren aan drijft en het uitklap mechaniek.
de toren is afneem baar en ik vraag me af waarom ze die wtc daar niet hebben gezet.
volgens plan staat hij twee spanten meer naar voor maar dan komt hij onder het dek te zitten .
als er dan ooit eens iets met een van de servo's of een waterlek is dan moet je het dek volledig gaan afbreken
normaal is het dek een geheel met de romp maar zoals voorzien op het plan moet het worden vast geschroefd en dat doet enorm afbreuk aan het model
ik ga het dek er op lijmen en dan mooi glad met de romp gelijk schuren zodat het een geheel gaat vormen
de servo's die ze aanraden om in die kleine wtc te bouwen zijn ook een mis stap van robbe
er bestaan nu servo's die de zelfde stelkracht hebben en die maar de helft zo dik zijn en niet langer of hoger
dan blijft er genoeg plaats over om nog een schakelingetje in te bouwen om het mechaniek te beveiligen tegen sturen met ingeklapte stabilisator vinnen
dat was het zowat voor nu mischien vanavond nog wat meer info
reacties zijn altijd welkom 1000 weten meer dan 1 niet
sportieve groeten raf