raf
Forum veteraan
[/quote]hallo
de kleine wtc is aangepast
er kunnen twee slanke servo's in plus nog wat elektronica
ik heb ook een oplossing gevonden voor de verlichting in de toren
die kan ik dus vanuit de boot aansturen daar in de kleien WTC 5 volt aankomt kan ik daar aftakken en dan met een readcontact buiten op de romp de verlichting aan sturen langs binnen
robbe laat de twee servo cabels naar binnen gaan
ik ga de +/- van de servo's in de klWTC door verbinden
dan kan ik de twee andere draden gaan gebruiken voor de aansturing van een water melder
dan heb ik een indicatie of er water in de WTC komt of niet en moet toch niet meer draden trekken
de voorste duikroeren zijn aangesloten en de stuur stangen zijn verlegd
dan achterste duikroeren zitten nu te drogen en het richtings roer ook
de stuur stangen zitten er reeds in maar kunnen nog niet aangesloten worden daar ik nog moet wachten op de bajonet sluiting van norbert brugge.
ik kan in de slede onder in de boot 3 stangen lood leggen
dit moet volgens mij genoeg zijn om te kunnen duiken met een duiktank
blijft de vraag WAAROM DIENEN DIE TWEE DIKKE BUIZEN BOVEN OP DE WTC.
en ik kan de boot niet testen omdat ik geen afdichting heb
er komen 28 cellen in de boot van 3.3 amp
20 om op te varen en 8 voor ontvangst , pomp en verlichting .
ze komen weer op dezelfde plaats als in de U47
alleen kan ik nu de cellen nog meer naar onder leggen
morgen begin ik aan de duiktank
nu alles eenn nachtje laten drogen
sportieve groeten raf
de kleine wtc is aangepast
er kunnen twee slanke servo's in plus nog wat elektronica
ik heb ook een oplossing gevonden voor de verlichting in de toren
die kan ik dus vanuit de boot aansturen daar in de kleien WTC 5 volt aankomt kan ik daar aftakken en dan met een readcontact buiten op de romp de verlichting aan sturen langs binnen
robbe laat de twee servo cabels naar binnen gaan
ik ga de +/- van de servo's in de klWTC door verbinden
dan kan ik de twee andere draden gaan gebruiken voor de aansturing van een water melder
dan heb ik een indicatie of er water in de WTC komt of niet en moet toch niet meer draden trekken
de voorste duikroeren zijn aangesloten en de stuur stangen zijn verlegd
dan achterste duikroeren zitten nu te drogen en het richtings roer ook
de stuur stangen zitten er reeds in maar kunnen nog niet aangesloten worden daar ik nog moet wachten op de bajonet sluiting van norbert brugge.
ik kan in de slede onder in de boot 3 stangen lood leggen
dit moet volgens mij genoeg zijn om te kunnen duiken met een duiktank
blijft de vraag WAAROM DIENEN DIE TWEE DIKKE BUIZEN BOVEN OP DE WTC.
en ik kan de boot niet testen omdat ik geen afdichting heb
er komen 28 cellen in de boot van 3.3 amp
20 om op te varen en 8 voor ontvangst , pomp en verlichting .
ze komen weer op dezelfde plaats als in de U47
alleen kan ik nu de cellen nog meer naar onder leggen
morgen begin ik aan de duiktank
nu alles eenn nachtje laten drogen
sportieve groeten raf