Rock crawler en scaler topic

voor een radio zou je voor iets als een gt3b kunnen gaan als je niet al een 2.4 gig hebt... 3e kanaal zou je zo aan een dig kunnen hangen...

nee heb momenteel geen zender meer, mara ik zag dat een 3PK tegenwoordig geen bal meer kost 2e hands dus daar zat ik op te azen.

maar ik ben momenteel in twijfel...

zit te denken misschien de RTR set te nemen, en een kleine 100 euro aan hop ups erbij te nemen ( asjes, links, turnbockles fusees oid) en vanaf daar verder te kijken

voor 30 euro heb je tegenwoording een 6ch 2,4ghz stickzender in huis.

wel elcheapo maar werkt prima

ik ga niet rijden op 800 meter afstand. en supersnel reageren hoeft ook niet :wink:

stel dat ik zou besluiten om de AX10 als RTR set aan te schaffen en hier nog wat hop ups bij wil halen, wat zijn dan aan te raden hop ups?

dingen waar je ook de meerwaarde van merkt?

30 euro is niet duur... heb alleen een hekel aan stick zenders, ben te gewend aan pistool zenders

Wat wil je ermee doen, een beetje competitie??

Zo ja, Ander chassis, behind the axle steering met vanquish knuckles, 4inch losi dempers, sterke servo, betere wielen en banden, DIG unit van vanquish en zo zijn er nog wel wat dingen..

wil je in de sportklasse meedoen, kun je de dig unit laten voor wat t is ;)

in de 1e plaats recreatief rijden, tuin/bos/maaskade verkennen.. oefenen en ervaren.. als daarna de vonk helemaal overspringt, dan is er een kans dat ik inderdaad op serieuzer nivo wil gaan rijden en dan zal er een grof ombouw project worden gestart.

anders wil ik graag een scaler gaan bouwen

nBch
HELP! HELP! HELP! ik heb een crawler gekocht maar er is een onderdeel kapot kan iemand mij vertellen waar ik dit onderdeel kan krijgen voor mijn maxstone 1/8

Laatst bewerkt door een moderator:
nu heb ik het onderdeel bestelt maar weet mischien iemand hoe ik de link er af krijg moet ik daarvoor de hele versnelingsbak uit elkaar halen???

waar halen jullie de onderdelen weg voor een axial?
goede webshops met compleet assortiment

zodat ik eens kan kijken wat dit allemaal kost?

mijn linkmount achter van mijn maxstone 1/8 dus kapot weet iemand hoe ik het de mount er af krijg???

Mbt geometrie zou ik juist zeggen naar boven en ook in servohorn om de geometrie zelfs neutraler (en li-re gelijker) te krijgen

Dat zit wel goed zo als het nu is, de foto eerder van de knuckle arm is onder een beetje rare hoek genomen. Hieronder een foto recht van voren, geeft een betere kijk op de zaak.

full

Laatst bewerkt door een moderator:
tot en met hoevel MAH kunnen de motortjes hebben ik zie veel 3300 Mah stickpacks maar ik zit misschien te denken aan een 5100 Mah.
waarschijnlijk zit het enigste verschil in de runtime van de pack. dus hoelang rij je ongeveer op een 3300 Mah?

en wat is een goede betaalbare lader voor die dingen?

mAh=runtime, of "hoeveel liter gaat er in de tank" voltage is "hoe hard gaat het" en (bij lipo) het aantal C is "hoe snel kunnen we de liters UIT de tank krijgen"

Goede lader kost 50e ofzo inclusief de voeding als je er niet zelf eentje wil/kan bouwen...

electro is allemaal redelijk nieuw voor mij, kom uit het verbrandings circuit :)

maar dus een 5100mah 7.2v pak moet gewoon kunnen?

ben alleen benieuwd wat dat ongeveer aan run time geeft anders misschien beter 2 x 3300 mah pacs nemen misschien?

Back