Rock crawler en scaler topic

En dan zeuren ze ook nog dat alles stuk gaat aan die wagens.
Hier heb ze met 55 t op 3s meestal wel voldoende met een axials. Losi lcc is wat anders natuurlijk.

Eindelijk iemand die het snapt ,
Een tamiya f150 met een mamba max er in en dan zeuren over de bladveren die in een s staan ,
Over bij een axial gebroken assen ook niets te zeggen ,
Rare jongens amerikanen.

Zo, na wat knutselen heb ik mijn wagen ongeveer klaar hoe ik er voorlopig mee ga rijden.

De stuurlink is gemaakt, batterij houder gemaakt op de vooras en de electronicaplaat aangepast.

Ondertussen nog wat gaan oefenen op mijn favoriete plaats in lummen. Tof plaatsje in de bos met een prachtige rotspartij.

Tevens heb ik nieuw rubber gemaakt voor mijn velgen.
Ik heb mijn Panther Cougars vergroot tot ongeveer 14,5 cm (+/- 5,7 inch)
Nieuwe foams besteld voor deze banden bij CI, voorlopig rijd ik met aangepaste standaardfoams van de cougars. Ik vind dat deze band een goede grip heeft en daarom deze mod maar eens toegepast. Er zitten wat foutjes in ( dit is ook de eerste keer dat ik het probeer).
Is wel even wennen, maar ze rijden prima.

DSC02734.jpg

Bedankt, Het was een heel geknutsel maar het is toch nog prima gelukt vind ik zelf.
Alleen moet ik nu voor de achterste banden een grotere band zoeken.

@TimV: Met alle aanpassingen tot nog toe heb je inmiddels een pittige winst behaald in de articulatie, vergeleken tov stock. Heb je ook een foto zonder de body op het chassis ? Altijd leuk om tech te zien.

@Douwe: Hoe is het met de Viper, heb je tussen alle romslomp van een nieuw huis door nog tijd gehad om de XR10 verder om te bouwen ?

Pinksterweekend is nog een goede 1 1/2 maand weg, dus mooi nog wat tijd om te trainen :mrgreen:, dat geld ook voor roodstreepje, haha. Wel een leuk vooruitzicht ... succes mannen :thumbsup:

Hey

Net terug van een week vakantie in Oostenrijk.
Ik zal binnenkort even een paar foto's maken.
Even nog een klein foutje kwa zijwaarts omvallen verbeteren.

Zoals beloofd, de detailfoto's
Mijn auto valt even snel omver als voorheen.

Bevestiging voor-vering, de 2 schroeven die in de bovenkant van het witte plastieken plaatje zit, zit in de plaats waar de schokdemper origineel in moet:
P1010132.JPG

Bevestiging achter-vering, zit in een vrij gaatje in mijn chassis:
P1010133.JPG

Flexfoto vooraanzicht:
P1010134.JPG

Flexfoto achteraanzicht:
P1010135.JPG

Met de kap er op:
P1010137.JPG

P1010136.JPG

Even ter illustratie waarom ik mijn vering schuin zet:
verschil%20veerslag.png

Rowdy Racings XR-10 front axle battery mounts

Ik kwam dit tegen in de classified op rccrawler. misschien zijn er XR10 rijders die dit wel heel gaaf vinden en niet op rccrawler zitten

Hyperion 1100mah 3s lipos (70mm x 34.4mm x 20mm ) passen erin
The price will be $25.00 incl shipping inside USA paypal rowdy14@comcast.net

I have been running mine for a while now and it's great. I run VP 1" wide V3 slw's with .350 hubs, with the C's clocked all the way back and the tires just do rub the mount at full steering. These will not work with stock wheels because they are not offset enough and will rub alot. If there is enough interest I will make them to work with stock wheels, but most guys run VP's anyway. The price will be $25.00 for the covered version, $15.00 for the topless version, and $20.00 for the front guard version shipped to the lower 48, outside of there will vary with shipping cost.

65wz0m.jpg

23t582d.jpg

9fxgeb.jpg

ik 3 kleuren geloof ik. erg mooi dit..

$15.00 for the topless version
166j8n4.jpg

Laatst bewerkt:
Kan iemand mij helpen? Ik heb een Tamiya high-lift en nu wil ik deze voor en achter apart van elkaar sturen nu is dat wel gelukt alleen is mijn achter stuur servo te zwak. Kan iemand mij vertellen wat voor kracht deze minimaal moet leveren? Zitten trouwens geen standaard banden onder maar brede van hpi.

het is slim om een externe BEC te gebruiken bij 2 servo's

heb je ze alle twee tegelijk aangesloten of stuur je ze onafhankelijk van elkaar ?

tja minimale kracht, dat hangt ervanaf wat je allemaal gaat doen en hoe zwaar je auto is.

voor een beetje scaler is een kilo of 10 a 15 wel voldoende, hoeft ook niet snel te zijn.

Ik heb nu een regelaar met een bec die 3 ampere aan kan. dit lijkt mij genoeg en aangezien mijn ontvanger geen ingangen meer heeft moet het wel. Het is ook de bedoeling dat die onafhankelijk stuurd omdat ik het vervelend vind als die altijd 4 wiel stuurd. Bedankt ga gelijk even kijken of ik wat kan vinden.

Ik ken iemand die een esc met een bec van 6V 1A heeft. 2 servo's erop, vooras en achteras sturen.
Het zijn wel 2 servo's van rond de 7kg dacht ik. Ging maar net. Hij had er eerst 2 van 10kg op staan, sturen ging, rijden niet.

Dus als je niet te zware servo's neemt, dan moet het met 3A lukken.

mvg
Tim

en externe bec zorgt ook voor een stabiele spanning die niet kan inzakken door de belasting. een stabiele spanning zogt ook voor een contante kracht van je servo

maar heb je het probleem nog ?

welke regelaar en welke servo's heb je?

Ziet er goed uit murky!! ik had al meer gezien via de PB's.. ik heb er zin in om daar de eerste wedstrijd te rijden...!!!

ik wil ook graag een keer komen voor een testdag

bandjes slijten wel hard op het vulkanische gedeelte, scherpe rotsen

we hebben veel verschillende ondergronden.

beton
vulkanische rotsen
tegels
grind
baksteen
gepolijste tegels
rivier keien
basalt blokken

Back