Rock crawler en scaler topic

DH, de DX3S is dan geen ideale zender aangezien je het 3de kanaal niet vrij kunt gebruiken. Sowieso als je 4WS & dig wilt gaan halen zijn iets meer functies wel handig ;)

M1 zou een crawlerbaan gaan aanleggen, dat nog maar even afwachten.

Ik meende dat het 3de kanaal een soort van "aan/uit" functie was?

Het stoere van Crawlen lijkt me om op je dooie gemakje, een steile muur/berg/heuvel/rots omhoog te kruipen! Lekker vanuit je luie stoel door de tuin heen banjeren! :D

Mij lijkt het ook erg leuk om te doen. En een Venom Creeper kan je al hebben voor $99. Ok, zal zeker niet de beste crawler zijn, maar toch een leuke opstap. Maar de omgeving is zo plat (en stads) als maar zijn kan... Een baan wordt niet zomaar opgebouwd, en zelfs als die baan in Peer er komt, da's nog een behoorlijk eind van hier :(

Ik meende dat het 3de kanaal een soort van "aan/uit" functie was?

Het stoere van Crawlen lijkt me om op je dooie gemakje, een steile muur/berg/heuvel/rots omhoog te kruipen! Lekker vanuit je luie stoel door de tuin heen banjeren! :D

in theorie is t een aan uit knop, ja dat klopt... met dig wel, met 4ws niet..

maar, met dig kun je ook zeggen van...(met 3 kanalen en een MOA) alleen voorwielen mix, alleen achterwielen mix en proportioneel achterwielen (deze draaien dan langzamer dan de voorwielen)

ikzelf gebruik een ouwe, afgedankte futaba 3pk (deze heb je al voor 100 euro op marktplaats) met een 2.4 ghz module voor 30 euro (ebay, corona)...
hiermee heb ik alle mogelijkheden die ik wil en hoef ik niet een super dure zender aan te schaffen.

Staat momenteel ook Sanwa M11 te koop voor 100 euro. Die heeft volgens mij 4 kanalen vrij te mixen.

DH, tuin crawlen is saai tenzij je leuke obstructies hebt. Ik heb mijn crawler (AX10) weg gedaan omdat ik geen leuke plekken had om te rijden en met 3 km\u over straat racen is ook niet zo leuk :D

zo doe ik het thuis ook.. 'savonds de tuinhaard aan, languit im mijn lounge chair, jonko erbij.. heerlijk.
hoopje stenen, zandbak van de kleine en het perkje van mijn vriendin zijn het slachtoffer

kunnen we hier ook niet foto's filmpjes en adressen kwijt van crawl baantjes ?

van mij wel...
alleen zie je dat op een gegeven moment niet meer terug ben ik bang...
want tjah, welke pagina staan ze nu..

eindehoven gaan we binnenkort weer een wedstrijd rijden (20-2-12 geloof ik)

misschien toevoegen aan de startpost door diegene dit dit topic is gestart.
gegevens kunnen door iedereen wel aangeleverd worden middels een pm

misschien toevoegen aan de startpost door diegene dit dit topic is gestart.
gegevens kunnen door iedereen wel aangeleverd worden middels een pm

hehe mij dus... lol..

wil ik wel aanpassen, maar wie leest de star post nu nog ;) zeker als dit topic strax zo groot word :D

hehe mij dus... lol..

wil ik wel aanpassen, maar wie leest de star post nu nog ;) zeker als dit topic strax zo groot word :D

Het geeft wat werk voor TS maar zou wel heeeeeeel overzichtelijk zijn. Je bent alleen wel "verplicht" het topic te blijven volgen en onderhouden.

(het zou wellicht handig zijn als je een tekst zou kunnen invoeren als TS die regelmatig tussen de posts verschijnt met bijv. de tekst "zie startpost voor overzicht van tips, opmerkingen etc" maar dat is aan Robert)

Yes !
Bij mijn huidige collectie wagens behoort nu ook een Honcho.
Helemaal orgineel. Daar wil ik eenpaar kleine aanpassingen op gaan doen.
Als eerste wat lood in de voorwielen, moet niet zo moeilijk zijn.
En als tweede het achter diff down gearen.
Maar zijn de diffs van de AX10 en honcho dezelfde ?
Maw kan ik deze set daarvoor gebruiken ?
Axial Racing - AX10 Scorpion Optional Ratio Gear Sets

Dan nog een liertje, wat sleephaken, verlichtingsetje en misschien een andere voorbumper.....vind deze net wat grof..

En dan gewoon veel spelen :banana:

Yes !
Bij mijn huidige collectie wagens behoort nu ook een Honcho.
Helemaal orgineel. Daar wil ik eenpaar kleine aanpassingen op gaan doen.
Als eerste wat lood in de voorwielen, moet niet zo moeilijk zijn.
En als tweede het achter diff down gearen.
Maar zijn de diffs van de AX10 en honcho dezelfde ?
Maw kan ik deze set daarvoor gebruiken ?
Axial Racing - AX10 Scorpion Optional Ratio Gear Sets

Dan nog een liertje, wat sleephaken, verlichtingsetje en misschien een andere voorbumper.....vind deze net wat grof..

En dan gewoon veel spelen :banana:

ja die zijn t zelfde!! dus je wilt de achterwielen langzamer laten draaien ;)

Back