Hier weer een update van mijn RC4wd Trialfinder 2.
RC4wd Winch met een Hey ok winch controller (beter dan de rc4wd controller).
Rather than relying on semiconductor components to take care of power switching, these units make use of relay contacts. This means super low "on" resistance which ensures that the maximum amount of power will be delivered to your winch.
When the winch is not winding in or out, the relay contacts provide a short across the motor to "brake" the winch load which helps to keep the line from winding out.
Verschil met de RC4wd controller, is dat deze de winch line dus blocked als die niet gebruikt wordt. Dus de winchline gaat dan niet "loslopen" als je schuin op een helling staat.
Hele berg draden.
Holmes Hobbies Torquemaster esc waterproof, met een losse CC bec ingesteld op 6v (voor de sterke Hitec servo 24kg).
Rechtsonder de winch controller, links boven de Hey ok light controller.
De Hey ok light controller, is aangesloten op 1 kanaal, maar er kunnen 2 lichtunits op aangesloten worden, de ene wordt dan gevoed via de ontvanger (6v ivm de bec) en de ander is direct op de accu aangesloten (8,4 volt) voor de lightbar.
Voor de lier gebruik ik een aparte 3s 800 mah accu.
Kost even wat moeite qua solderen, wegwerken etc. Maar het leuke is dat elke electronische unit, op zijn eigen maximum voltage kan werken, zonder dat er iets opblaast (lier max 3s, lightset op 6v, lightbar op 2s 8,4v maar kan ook op 3s).
En alles te bedienen vanaf mijn Spektrum Dx4s.