Rock crawler en scaler topic

Dat verschil ga jij niet merken... lol

Wacht met 45t. Ik doe dat pas als ik een complete vanquish gearbox heb.. nog een tip. Vervang de standaard lagers.. vooral de kleine flanged. Deze blijken heel snel stuk te gaan..

OK, beide zijn een goede keuze dus. Dan ga ik waarschijnlijk voor wat ik ken, Tekin. In eerste instantie vervang ik de gearbox lagers voor de VP bushingset, deze is eergisteren al besteld. Ik heb ook alle horror verhalen gelezen op RCC, vandaar. De VP motorplate zal 1 van de eerste upgrades gaan worden volgend seizoen.

ik heb een setje gewone lagers er in.. en wacht nu ook op de hele gearbox van vanquish.
nu is ie nogal snel uitverkocht steeds.. dus plate en gearbox...

maar jah.. ik kan eerst ff niet teveel uitgeven helaas..

ESC en motoren zijn besteld, Tekin FXR+45T Pro. Met de VP bushings ipv de slappe standaard lagers ga ik er vanuit dat de tandwielen wel heel zullen blijven. Bovendien had ik geen zin om eerst een setje 55T motoren te kopen, om later nog eens een setje 45T te kopen. Een pure economische overweging. Volgend jaar zo snel mogelijk de VP motorplate en gearbox erop en dan is de aandrijving dik voor elkaar :thumbsup:.

als je een bepaald aantal turns wilt testen kun je kijken naar de rc4wd silvercans.
die vind je incl verzenden op ebay nieuw voor nog geen 9 euro in huis.
35T, 45T, 55T.

voor een moa ben je dan net geen 20 euro kwijt. en je kunt ze altijd goed gebruiken als backup of als je in het water gaat crawlen oid.

Net mijn nieuwe hitec HS 7950 TH binnen gekregen.
Is kerstkadootje, dus wordt na de kerst ingebouwd.
Weer een stap verder in de evolutie ;-)

@rotskruiper: Top kerstkadootje !

@murky: Die RC4WD motoren ken ik, idd spotgoedkoop, er zit een 45T in de CC01 Dodge ... Nooit aan gedacht om daarmee te testen :confused:.

Gisteren mijn nieuwe banden binnen gekregen. Eerst maar even 2 gemonteerd. Wat een sticky banden. Nu nog even lood halen, dan kunnen de voorhanden er ook op...

Zijn trouwens boss claws van losi.

Vandaag een mailtje van de douane gekregen om een faktuur op te sturen van XR10.
Hij zal dus weldra hier zijn, met extra portkosten, juist op tijd voor onder de kerstboom.

@jansinke... mooi man!! hoe meer zielen hoe meer vreugd!!!

@roodstreepje... balen man... had m nu ook maar uit duitsland gehaald ;)

lekker in de de kerstvakantie sleutelen :D

even een tip,
bestel nooit vlak voor of in december iets uit de usa.
door de drukte die er in deze maand is is de controle veeeeeel hoger.

dit alles komt door de twin towers, helaas.
in januari is het weer over met de strenge controle.

ik heb net wel een sneeuw schuifer voor op de F350 besteld(in duitsland) van de bruder modellen.:D.

lekker op de bank de thuin aanvegen. hahah.

gr Sander.

Haha, en dan wacht je met posten van deze tip tot 21 dec ;) :mrgreen: Altijd handig een radiografische sneeuwschuiver :D:grin:

Top aankoop Jansinke ! Het SCX10 chassis is ook gewoon prachtig, en presteerd ook nog eens goed. Veel plezier ....

Er liggen zo her en der inmiddels al wat aardige kado's onder de kerstboom, een hoop plezier voor iedereen.

Zijn de bossclaws zachter als de rovers white ?

Mijn servo is nog niet binnen :(, pas als de VP bushings binnen zijn kan ik beginnen met de bouw.

[edit] Mijn handen jeuken, zo ziet mijn werktafel er nu uit .......

full

.... ik dacht, ik deel dit "teaser" aanzicht even met jullie :D

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn de bossclaws zachter als de rovers white ?

anders, gewoon heeeeel anders dan de rover..
voelt wel zachter..
maar het is ook een pin tire..
deze word in amerika heel veel gebruikt daar waar de rovers niet goed presteren en andersom,

voordeel met deze band is dat je rijtjes pins kan wegknippen ;)

Ik heb al aardig wat karretjes met de bossclaws gezien op RCC, ze zien er ook goed uit. Ben wel benieuwd naar je ervaringen met dit rubber.

zal er ff over nadenken ;)

aangezien ik binnenkort weer een order bij vanquish ga plaatsen.. ;)
en voor 50 dollar heb ik ook 2 wielen van hun weer erbij... ;)

Back