rock crawling ?

wimke1971 zei:
666yeti666 zei:
Op ebay staan er zat, maar dan wel voor stevige prijzen, die overigens wel gerechtvaardigd zijn .... Het kost veel geld als je alle losse delen bij elkaar optelt .... vooral die amerikanen kunnen er wat van .. hoe meer bling des te beter ... denken ze dan ...

Hm, onder welke naam dan? Als ik crawler intik in ebay, komen er twee op onder modelbouw...

Iemand tips?
als je een beetje gaat zoeken staan er wel wat tussen maar er staan ook andere dingen tussen

http://search.ebay.nl/crawler_W0QQ_trksidZm37QQflocZ1QQfromZR40QQfrtsZ0QQfsprZ0QQsaslcZ2

mvg mike

dat junfac chassis is niet echt geschikt...
daarvoor gebruik je dezelfde tranny als normaal in de tlt1 zit. dus je zwaartepunt komt veel te hoog te liggen

wimke, er kunnen zeker nog kosten bijkomen als je pech hebt en het pakket door de douane onderschept wordt. Die kans is redelijk groot sinds de aanslagen van 9/11 ....

nieuwprijs = 249U$
korting = 25U$
verzending ca. 35U$
totaal : 259U$ = 189euro
19% BTW (ook over de verzendkosten!)= 36euro
+ 9 euro invoerrechten = totaal 234euro. Daarvoor heb je hem op de deurmat liggen.

In europa is de scorpion ook te koop bij robitronic in duitsland voor 299 en ik heb hem ook al gezien voor 279. Daar komen dan nog wel de verzendkosten bij.
Al met al blijft importeren vanuit de VS nog het goedkoopst.

Hier is trouwens de "axial 10 live build" van Jason te volgen, kijk en huiver : http://www.rccrawler.com/forum/showthread.php?t=79879

succes

ik heb hem... echt mooi ding en lekker compleet qua kwaliteitsonderdelen.
ik wacht nog ff tot ze daar de uningsdelen gaan verkopen, want dan is er echt een top wagen van te maken

Ik heb het voorrecht gehad om de AX10 Scorpion voor Modelbouw Aktueel te testen.
Ik heb inmiddels het een en ander veranderd en aangepast en het Crawlen wordt steeds leuker! Het is iets totaal anders dan het racen wat ik normaal doe.
Het verslag met de foto's is af en ligt bij de eindredactie. Let op het januarinummer van Modelbouw Aktueel.

ok erik-jan ik zal met smart uitkijken naar het blad.
eerst nog even bellen of hij bij mijn winkel ook leverbaar is [vast wel]
groeten wiebe.

Zijn er nog mensen in NL met een Axial Scorpion AX10 of andere crawler? Zit al een tijdje met interesse naar deze tak van sport te kijken.

ik heb er 2, ;) plus een tamiya cr-01, maar de axials zijn aardig aangepast, maar verder ook wel een toppertje hoor :)

Kun je nog eens een foto plaatsen van die Axial? Sta op het punt er 1 te kopen.
Welke opties zijn gewenst? Die 4 wiel besturing lijkt me wel super.

Laatst bewerkt:
als je geinteresseerd bent, even in je modelbouwwinkel kijken of de MBA van een maand of 2,3 geleden er nog ligt. Daar staat een review in van een crawler, als ik mij niet vergis diegene uit de topicstart..

4 wiel besturing is niet toegestaan in de 2.2 klasse, wel kun je doormiddel van constructies de achteras uitschakelen onder het rijden en remmen, waardoor de draaicirkel kleiner word, kijk maar eens op tamiyagekken.nl daar heb ik mijn axial wel staan

Tamiyagekken.nl - Toon onderwerp - nieuwe build

dit is met mijn nieuwe zelfontworpen chassis, maar nog zonder mijn nieuwe electronica combo (mamba max met 890Kv outrunner brushless)

Tamiyagekken.nl - Toon onderwerp - Crawlen aan ijselmeer

dat van een ritje langs de afsluitdijk met een iets aangepast stock chassis

Back