Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
wat ik persoonlijk merk en zelf ondervind is, dat crawlen in nederland en belgie ondehand vervangen word door trial rijden..
zelf heb ik jaren lang echt proberen te crawlen, maar dit blijkt niet echt fijn in dit kikkerlandje..
nu ik eenmaal aan trial geproeft heb, wil ik niet anders meer...
kijk hier voor wat foto's van onze laatste meeting, waar ook mensen uit belgie aanwezig waren..
meeting 1maart
dat ziet er gezellig uit! waneer is de volgende en waar is het?
ik had mij nooit een volledig andere auto laten aansmeren, een axial was 890809809 keer een betere basis geweest, nu heb je niet echt een crawl waardige auto maar meer een fun auto'tje, ik zou in ieder geval zorgen voor een 4-link systeem (of zit dat er al op?) diffs locken, goede bandjes kopen, hoge windingen motor plus lage gearing, gewicht zo laag mogelijk houden plus zorgen voor een lage CG
en oefenen en lol hebben natuurlijk
de 4 link zit er al op.
de diff lockers zitten bij de crawler conversion evenals een lage gear ( ik dacht 174/1)
de crawler conversion set kost 59 euro (langere wielbasis, diff lockers,ander shock mounts, andere body mounts, low gearing en chasis reversed)
en ja de lms kon geen axial dealen en bestellen op internet mag niet van mijn ouders.
maar is de wheely king zo slecht?
en wat kosten goede banden ongeveer+beadlocks?