Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Was ik al een beetje van plan eigenlijk om nieuwe te maken, niet zo zeer voor de gaten, maar ze zijn van triplex wat altijd een minder fraaie rand (zijkant) geeft en de vorm van de stokken die kan ik zo gauw nergens terug vinden. Nagenoeg alle ankers uit die tijd hebben een gebogen onderkant en een rechte bovenkant. Op het originele bouwplan wat ik op pdf heb zijn de stokken ook anders van vorm, dus het zullen wel 2 andere worden...Ik zou nieuwe stokken maken. Zo mooi als nu alles gemaakt is, past dit niet echt. Ik denk dat je het blijft zien. dat die gaten opgevuld zijn.
Dat klopt, is een beetje het zelfde principe, maar nu zonder laagjes en wat beter uitgemeten, voordeel is dat je een heleboel schip ziet en weinig standaard en ze ligt zeevast...Hee Piet, hebben we zoiets al niet eerder gezien??? Was tien voor je broer meen ik..
Deze ziet er ook gaaf uit hoor![]()
Zwart vervenDat klopt, is een beetje het zelfde principe, maar nu zonder laagjes en wat beter uitgemeten, voordeel is dat je een heleboel schip ziet en weinig standaard en ze ligt zeevast...