RTF build kit (mag ook zonder zender en ontvanger)

Hoi iedereen! Ik ben nieuw in het quadcopter gebeuren en zit met een vraagje weet iemand hier als er een bouwkit bestaat waar alles als bij is ? (Behalve een zender en ontvanger mag ook) maar de rest er allemaal bij? Omdat ik er nog niks van kan maar wel hou van bouwen wil ik zo iets kopen indien dit bestaat. Om eens te zien hoe alles in elkaar zit en waarvoor alles juist dient! Dus als iemand mij hiermee kan helpen hoor ik het graag!

grtj Joeri

Laatst bewerkt door een moderator:
Oke bedankt man! Ziet er een sjiek ding uit! Alleen je heb er precies wel wat verschillende versies van met de naza m lite en de naza v2 dan hebben we weer wat op te zoeken apsvast bedankt!!

Hoi geertamigo

Vliegen is het probleem niet hoor ik heb er al 2 gehad micro en mini en helli vliegen ook ;-)

Owke en is zo een naza m lite of een naza v2 veel verschil? Grtj en bedankt!

Je vraagt om een pakket waar alles al bij zit. Een aantal van de hier genoemde opties zit nog steeds niet 'alles' bij. Dan moet je zelf nog uitzoeken/keuzes maken voor de ESC's, motoren, accu, etc.

Verder vraag je om RTF (ReadyToFly) maar vind je bouwen leuk.

Ik zou eens kijken bij de bouwbeschrijvingen van dit forum. Daar staan allemaal zelf te bouwen multicopters en de meeste ook met het complete boodschappenlijstje incl. klein materiaal.

Bedankt ! Ga ik vanavond eens bekijken ! Maar zo een f450 is toch compleet op bepaalde plaatsen toch grtj

Hoi Joeri,

Inderdaad is zo'n F450 setje een erg leuke set als je al kan vliegen met de micro's! Ook erg aantrekkelijk kwa prijs! Het zelf bouwen van het setje stelt niks voor. Een soldeerboutje van de Gamma, wat soldeer en een schroevendraaier en je hebt het in een paar uur gebouwd. Ik raad je aan om geen kant en klaar spul te kopen, van het zelf bouwen leer je ontzettend veel. Het voordeel is dat je dan ook gemakkelijker iets kan repareren. Als je wilt doorgaan in de hobby is een soldeerboutje sowieso een vereiste!

Ja solderen is geen probleem ;) ik soldeer dagelijk 7u ;) als werk maar tis gewoon de onderdelen zoeken en weten wat samen kan enzo

anatetun.jpg

Ja ik hen net een mini spider hexa gevonden lijkt me ook wel leuk vanavond eens op mijn gemak bekijken bedankt alvadt iedereen en nog tips zijn altijd welkom!

Zo'n mini spider hexa ligt allemaal wel wat lastiger en daar bestaan naar mijn weet geen ARF kits van. Alleen een frame met motoren en regelaars.

Ja maar zoals Maarten zegt met wat hulp van mensen als de combinaties die ik maak goed zijn moet het wel lukken toch?

Ik zou persoonlijk eerst beginnen met een 450 modelletje...een mini is een stuk feller en als je LOS vliegt (op zicht) verlies je m door de grootte al snel uit het oog...zo n arf dji setje is kwa prijs ook wel erg aantrekkelijk. Denk er ook aan dat een dji naza voor de standaard mini frames aande grote kant is!

Back