Je hebt helemaal gelijk

Ik dacht al dat het een Topp model was maar daaronder kon ik niets vinden, maar met dat Rippin erbij wel.
Hier staat ie tussen (2x motorflugzuge aanklikken en dan bijna helemaal onderaan).
ONLINE SHOP RC-TRONICS-TOPP-RIPPIN
Ook wij hadden een versie met vast landingsgestel maar die hebben wij ergen vorig jaar verkocht.
Wat betreft jouw opmerking kan ik me daar wel in vinden, zat er zelf ook al over na te denken naar aanleiding van diverse posts op het RC-Universe forum.
Daar komt niet deze kist voor maar wel Saab Viggens en Gripens met een turbinemotor en daar komen ze vaak ook terug van het gebruik van de canards tijden het vliegen.
Velen hebben daar de canards vastgezet en gebruiken alleen maar elevons (geen ailevons ;-) ).
Het zou dus een optie kunnen zijn om dit schakelbaar te maken of zoals je ook al aangeeft om de elevons mee te mixen.
Al kunnen we de hoge alpha landingen niet geheel doorzetten :-(
Mhhh, daar gaan we nog even goed over brainstormen en bij deze kist zal de maiden een hele spannende worden

Denk dat ik eerst maar een paar high speed take off runs ga maken met een klein sprongetje erin ;-)
Wel zou de kist voldoende vermogen moeten hebben, Topp Rippin geeft maar 8 tot 10cc aan.
Heb momenteel ook 2 emails verzonden naar mogelijke vliegers van deze kist voor de exacte plaats van eht zwaartepunt en uitslagen, hopenlijk reageren ze dat maakt de kans op een geslaagde maden iets groter (iets maar want hewt is altijd nog ik die aan de knuppels zit ;-) ).