Sab F2000 romp

Ik heb een Sab F2000 romp besteld voor mijn Freya Evo, maar kan nergens foto's vinden van een gespoten versie
om ideeen op te doen :?

Misschien is er hier iemand die mij van linkjes kan voorzien :?:

0020_b.jpg

0020_c.jpg

Hoe is de 3D performence met zo'n rompje?
Of doe je dat er niet meer mee?

Ziet er goed uit verder!
Heeft wel wat.

Groet,
Tjerk ;)

ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar hoe snel een snelle heli is, mijn MP-V91 is best wel snel
maar hoe snel dat is :?

Ziet er ook goed uit en het spuitwerk van Hirobo ziet er in het echie echt perfect uit, heb een gespoten Hirobo
Canopy in mijn handen gehad bij Henk Lohuis.

Ik ben ook bezig geweest om de gespoten BlackShark III te kopen, maar ben me rot geschrokken van de prijs,
meer dan 1000 euro moet hij gaan kosten :hammer:

Persoonlijk vindt ik de Staysee nog mooier, maar deze romp komt rond de $700,- ex verzending!!

Wat ik tot nu toe gelezen heb is dat de kwaliteit van Sab erg goed is en tevens ook erg licht,
en maar 159 euro :D

Tot nu toe denk ik dat ik de F2000 in de kleuren van de bovenstaande Staysee ga spuiten met wat lichte
aanpassingen ivm het afwijkende model.

Waar heb je de romp besteld?

Ik heb interesse in de SAB romp voor mijn Freya EXII, de originele Hirobo romp of de versie van Rüdiger Feil zijn erg duur.

Ronald

Ronald,

Ik heb meteen de EX floating rubbers 0404-701 er bij besteld.

Verder wil ik er nog een mooi landingsgestel bij hebben, misschien heb jij een idee?

Gr,

Mario

Kijk eens naar part nummer 0404-688 en 0414-188. Dit is het landeringsgestel wat ook gebruikt wordt op de Freya EX en WC versie. Ik heb het type 040-688 op mijn Freya gemonteerd als vervanging van het kunststof landingsgestel wat standaard wordt geleverd.

Er zijn twee types, de uitvoering is gelijk aan elkaar echter alleen de hoogte verschilt.

Ronald

holco zei:
Ik heb meteen de EX floating rubbers 0404-701 er bij besteld.

Deze heb je zeker nodig, bij de originele romp worden deze ook geleverd.
Wat je wellicht ook moet / kan aanpassen is part nr 0414-372 EX2 Carbon tail unit case.
Dit is een complete set en kost 110,50 bij Cyberheli dat is ca € 115,-- inclusief kosten.

Deze tail unit is een stuk smaller dan het origineel wat standaard wordt geleverd op de Evo.
normal_Pict002501.jpg

Sorry voor de kwalitiet van de foto

Ronald

Dat soort dingen ga ik wel bekijken als de romp binnen is, de tail struts zullen waarschijnlijk
ook wel vervangen moeten worden, verder hoop ik dat de Hatori 938 uitlaat geen problemen
gaat geven.
FF afwachten tot dat de romp binnen is.

Voor wat betreft het landingsgestel probeer ik een full carbon versie te vinden, vindt dat toch wat mooier.

Ronald heb je al een idee wat voor kleuren schema je op de romp gaat spuiten?

Mario

Weet ik nog niet en ga wel overleggen met een kennis van me die is namelijk erg handig met een verfspuitje.

Zie hier een foto van de Millennium Canopy die hij heeft gespoten.

normal_Suc5002301.jpg

Ik ben niet van plan om er vlammen op te spuiten echter wil even aangeven dat hij de techniek beheerst.

Ronald

En als je nou een combinatie van vlammen en normaal gebruikt?

Mij lijkt een combinatie tot iets raceauto achtigs en dan met vlammen geaccentueerd.

Back