Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ziet er ook goed uit en het spuitwerk van Hirobo ziet er in het echie echt perfect uit, heb een gespoten Hirobo
Canopy in mijn handen gehad bij Henk Lohuis.
Ik ben ook bezig geweest om de gespoten BlackShark III te kopen, maar ben me rot geschrokken van de prijs,
meer dan 1000 euro moet hij gaan kosten
Persoonlijk vindt ik de Staysee nog mooier, maar deze romp komt rond de $700,- ex verzending!!
Wat ik tot nu toe gelezen heb is dat de kwaliteit van Sab erg goed is en tevens ook erg licht,
en maar 159 euro
Tot nu toe denk ik dat ik de F2000 in de kleuren van de bovenstaande Staysee ga spuiten met wat lichte
aanpassingen ivm het afwijkende model.
Kijk eens naar part nummer 0404-688 en 0414-188. Dit is het landeringsgestel wat ook gebruikt wordt op de Freya EX en WC versie. Ik heb het type 040-688 op mijn Freya gemonteerd als vervanging van het kunststof landingsgestel wat standaard wordt geleverd.
Er zijn twee types, de uitvoering is gelijk aan elkaar echter alleen de hoogte verschilt.
Deze heb je zeker nodig, bij de originele romp worden deze ook geleverd.
Wat je wellicht ook moet / kan aanpassen is part nr 0414-372 EX2 Carbon tail unit case.
Dit is een complete set en kost 110,50 bij Cyberheli dat is ca € 115,-- inclusief kosten.
Deze tail unit is een stuk smaller dan het origineel wat standaard wordt geleverd op de Evo.
Dat soort dingen ga ik wel bekijken als de romp binnen is, de tail struts zullen waarschijnlijk
ook wel vervangen moeten worden, verder hoop ik dat de Hatori 938 uitlaat geen problemen
gaat geven.
FF afwachten tot dat de romp binnen is.
Voor wat betreft het landingsgestel probeer ik een full carbon versie te vinden, vindt dat toch wat mooier.
Ronald heb je al een idee wat voor kleuren schema je op de romp gaat spuiten?