Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Zoals hij nu is 5070 gr. dus geheel vliegklaar (1500mAh op servo's, 800 MAh op ontsteking, 2 lipo spanningsregelaars van Emcotec) Zonder wielkappen zit ik indien nodig al binnen het toegestane gebied. Valt mij heel erg mee, de vleugel is 200cm, en relatief zwaar gebouwd, stevig schuim, veel lijm. De vleugel met buis en servo's weegt 1170gr. Ik zou daar al zo'n 200 gr op kunnen besparen. Het onderstel is een 7kg onderstel van Lorenz dat 160gr weegt. Als ik deze kist opnieuw zou bouwen is een 4800 gr te halen.Wat weegt het uiteindelijk?
Jawel, maar je moet een keuze maken. De uitlaat zit ook nog onder de kap, err moet toch aardig wat aan warmte afgevoerd worden. Van Dennis begreep ik dat de 270 gr zware alu-motorsteun die meegeleverd wordt eigenlijk verplicht is om te helpen bij het afvoeren van de warmte. Ik gebruik die steun dus niet. We zullen zien.ben je niet bang dat de koel openingen te groot zijn?
Engel 17*12 (breed blad): 7600welke prop heb je er op zitten op de foto !!
Sundowner Formula 1 ARF (HAN4500): Hangar 9Ben nu bezig om de FG-36 op de sundowner van Hanger 9 te zetten met een 16 x 14 carbon prop !!
Met dit weer kom je een Hans niet tegen op het veld hoor.. Hans heeft bij 10 graden boven nul al 4 truien over elkaar aan![]()
Nou, ik weet nog dat met f3a-c in Oss (2007) dat Hans beter tegen de kou kon dan mij![]()