sc10 topic

• Topicstarter Topicstarter hdbadboy
  • Startdatum Startdatum
Vanavond gereden met de J Concepts Goose Bmps banden achter. Dat was een hele verbetering t.o.v. de standaard achter banden . De baan was in vergelijkbare conditie als 2 weken geleden, droog en stoffig, maar nu was de de wagen een stuk beter hanteerbaar.
Verder wijzigingen tot nu toe:
Accu zoveer naar achter tot aan de uitsteeksel van de accu houder boven. Ca 1,5 cm dus.
Extra clipje (2mm) op de schokbreker achter.
Ik zag dat er nu ook een binnen body te koop was voor de SC10. Wel handig, want het ding verzameld graag zand en steentjes. Vanavond nog een steen bij de servo eruit gepeurterd. Stuurde nog maar een kant uit.:(

sweet, zo'n ding moet ik gaan bestellen. Ook maar eens kijken naar die goosebumps. Ik vind de standaard wielen wel erg prettig voor all-around gebruik. maar iets meer grip mag idd wel.

ziet er wel intressant uit. maar gaat de esc dan niet te warm worden

heeft er iemand al zijn zwaarte punt veranderd .want telkens als ik jump. dan duikt hij van voor naar onder

Je kan dat ook gewoon door te acceleren in de lucht.
maar niemand houdt je tegen het effectief te proberen hé.

Heb m'n Novak 5.5T setje in m'n SC-10 gezet, kan dus nu alleen nog maar op 2s Lipo rijden (mja, heb 3 hardcase 2s lipo's, dus dat zit wel pluis :D )
Duiderlijk merkbaar dat de auto lichter is geworden (t.o.v. het 12T setje met een 3s Lipo) de auto is er veel agiler op geworden.
Heb de accu niet naar achteren geplaats, maar heb het schuimpje achter de accu weg gehaald en hier de regelaar in geplaatst. denk dat dat de gewichts verdeling ook wel ten oede komt, bovendien ziet het er superstrak uit! :D

PS: heeft iemand al ervaring met die JConcepts binnenbody voor de SC-10? Ik vind dat deze ook een behoorlijke verzamelwoede heeft net als de Slash. als die binenbody redelijk werkt, gaat er hier zeker een van komen.

morgen neem ik m'n sc10 in ontvangst normaal!

ik ga er een 5.5 yeah racing setje insteken met 2s lipo.

ik zie dingen graag door een power wheelies doen , maar omdat zoals ik hier lees de origenele banden niet alte veel grip hebbe , gaat dit me dan niet in de weg liggen ?

Klamath;1381742PS: heeft iemand al ervaring met die JConcepts binnenbody voor de SC-10? Ik vind dat deze ook een behoorlijke verzamelwoede heeft net als de Slash. als die binenbody redelijk werkt zei:
Ik heb sinds kort de binnenbody van JConcepts op mijn SC10 zitten en moet zeggen dat het de verzamelwoede van deze auto mijns inziens voldoende stopt. Ik vind hetzelf een aanradertje.
Ik heb de binnenbody gewoon bij JConcepts zelf besteld en deze lag 2 weken later in de bus. Even op maat gemaakt en gespoten en rijden maar.

Ik krijg van de week een sc10 binnen 2e handsje maar nog wel nieuw! hij is maar voor er bij maar oet natuurlijk wel rijden!!!

Wi voor niet al te veel geld een redelijk setje erin zetten dus zat te denken aan een ezrun. Hebben jullie tips wat ik dan het beste kan kopen 5,5T 6,5T is die er? 8,5T??

iemand een idee hoe ik aan dat verslag in de M-auto kan komen waar het eerder over ging in dit toppic? misschien iemand met een scanner???

diver,
Je kan edities van M-auto nabestellen.

Als auteur van het artikel heb ik het namelijk wel, maar ik mag je dat niet zomaar geven.
Misschien dat je via een mailtje naar de hoofdredactie wel iets loskrijgt?

Mvg,

Jeroen

ik rij zelf met een 9,5T brushless motor met een 20t pinion en een 87t spur.
dit loopt al aardig hard hoor. +- een 55 tot 60 km. (voor offroad)
op het asvalt zou ik dan een 24t pinion nemen.
met een 5,5T anders draai je alles stuk.
niet meteen maar wel snel.

gr Sander.

Heeft iemand een ezrun motortje in zijn sc10 zitten? De motor heeft een relatief kort asje en bij mijn Slash kon ik vanwege mijn gear mod de pinion omdraaien, bij een sc10 gaat dat denk ik niet, iemand ervaring?

Heb m'n Novak 5.5T setje in m'n SC-10 gezet, kan dus nu alleen nog maar op 2s Lipo rijden (mja, heb 3 hardcase 2s lipo's, dus dat zit wel pluis :D )
Duiderlijk merkbaar dat de auto lichter is geworden (t.o.v. het 12T setje met een 3s Lipo) de auto is er veel agiler op geworden.
Heb de accu niet naar achteren geplaats, maar heb het schuimpje achter de accu weg gehaald en hier de regelaar in geplaatst. denk dat dat de gewichts verdeling ook wel ten oede komt, bovendien ziet het er superstrak uit! :D

PS: heeft iemand al ervaring met die JConcepts binnenbody voor de SC-10? Ik vind dat deze ook een behoorlijke verzamelwoede heeft net als de Slash. als die binenbody redelijk werkt, gaat er hier zeker een van komen.

Hier mijn SC10 met binnenbody van Jconcepts, RPM armen, Hot Racing wheelhubs, Hot Racing dempers (deze niet kopen, want werken niet fijn) en Hot Racing rear chassisplate en Front topplate.

Ik rijd overigens met een 13,5 turns motor, met de standaard banden was dat al heftig genoeg om op de baan te houden..

2010-11-02%25252020.36.31.jpg

hmm laat ik nou net geen foto meer hebben van mijn innerbody van Jconcepts..

Laatst bewerkt:
Back