scania r???

idd piet is wel super in zijn creaties, maar heeft er dan ook het materiaal voor , ik moet het stellen met wat zaagjes,vijltjes en een dremel . dus voor mij is het echt pas werk.
maar goed , ik bewonder toch jullie kennis van zaken, ik heb al veel geleerd hier . en hoop nog veel te leren ook.

mvg steven

Hallo Steven,

Tja, ik heb inderdaad nu allerlei machines, maar voor die tijd had ik alleen maar een handboormachine, een Dremel en handgereedschap.

De 5 assige MB Actros Zwaar Transporttrekker is helemaal met de hand gemaakt !!!
En ik ben nog steeds in staat om modellen met de hand te maken, alleen gaat het met de machines wat makkelijker en sneller !!

Zie foto's van de 5 assige MB Actros Zwaartransport trekker.
De bouw van deze MB Actros staat op diet forum beschreven.

HPIM4804-1.jpg

HPIM4791.jpg

HPIM4790-2.jpg

hey allemaal,

ik heb een vraagje , zijn er speciale dingen die je moet veranderen aan het chassis om een volvo cabine op een globeliner chassis te zetten ??

heb nog nooit zoiets gedaan daarom deze vraag , dat ik zeker niks over het hoofd zie!!!

mvg steven

hoi Steven

mooie truck
mooie kleuren combinatie, zijn deze kleuren van een bestaand bedrijf ?
komt er ook nog wat op de oplegger

groeten erik

bedankt allemaal voor de leuke reacties.

de wagen is niet echt gecopieerd van een bestaand bedrijf , maar achteraf bekeken, heeft hij veel weg van de wagens van ceusters in laakdal belgie.
maar exact het zelfde is hem niet.

een kleine update ,

de lichtbak even in proef opstelling en dak lichtjes geplaatst.

6ykv7m.jpg

302m1wk.jpg

wat denken jullie van de opstelling van de lichtbak , goe? tips welkom.
groetjes

ja mooi zo super,eventueel hadden je zwaai lampen er nog naast gekunt aan bijde zijde. nu meschien 2 (hela) lampen er naast;)

mvg bertus

persoonlijk op een highliner zie ik de lichbak bovenop staan met de zwaailampen ernaast/ aan de zijkant er aan vast gemonteerd.

aan de lichtbak dan 2 stangen naar achteren maken die hem ondersteunen. heb even uit me hoofd geen voorbeeld. als ik er een weet meld ik het even.

hey allemaal, bedankt voor de tips, ik denk dat ik ga voor het idee van bvda idd mss nog langs iedere kant een hella verstralertje .

de quad is idd geen rc , maar is een schaal model van een yamaha raptor 660, waar ik vroeger mee gereden heb , endurace en supermotard, en ook gewoon op de weg naturlijk
maar zoals yves zegt , ben nu veel rustiger geworden , al kriebelt het soms als er hier zoiets mijn deur passeert.

Back