scania r???

yup

als je naar waspik gaat spreek eens af met marc martele of joerie
ikzelf kan er niet zijn , jammer
meschien kunnen jullie iets uitwerken
wat ik u ook kan vertellen is dat er en paar personen van kymica kome
deze rijden dan ook met tamiya
hopelijk mogen we elkaar eens ontmoeten

de week nadien zal ik waarschijnlijk wel aanwezig zijn in leeuwaerde
hopelijk lopen we daar elkaar eens tegen het lijf
mijn telefoonnummer heb je hee

mvg

jama als der ne toog staat en der is drank,dan moete nie veel plaats hebben hee :d

enja heb zelf binnen geen plaats en kan niet direct iets denken waar wel plaats genoeg is
je zou er wel al een hindernissen en maneuvers parcours kunnen maken :p
en al bij al denk ik dat dit nog meevalt om een parcours in te leggen hoor maarja we zien wel,ga nog eens tegoei checke voor de 16november dak tijd heb ;)

hey geert , ik heb je nog niet gebeld omdat ik het ook nog niet zeker weet voor waspik, ben namelijk 5weken geleden getranplanteerd van een nieuwe nier, en moet regelmatig op controle naar leuven, en zolang alles goed is geen probleem , maar eens er verwikkelingen zijn ja dan moet ik terug opgenomen worden dus , vooruitplanne is nogal moeilijk in mijn geval ! leeuwaerde??? ik dacht dat het in zwolle was ??? of is er daar ook iets te doen???, ik hoop ook eens een ontmoeting te hebben !!

hey yves en als club naam de 2 promille truckers (haha) ;-)!

grtjs steven

hallo
6 tot 9 nov leeuwarden
15 en 16 nov zwolle
en geert bent u er de hele show in leeuwarden???
ik zaterdags als bezoeker en wil nog van die randjes op mn spatborden hebben van u,
ik hoor graag van u,
en 2 promille club,hahaha,
zal je nog moeten blazen bij alcoholcontrole,
en wat kan je nou verkeerd bij van hool gedaan hebben???
had je de stoelen achterste voren in de bussen gemonteerd ofzo??!!haha
mvg markioo

hey markioo, dan is er dat weekend van de 9nov op twee plaatsen iets te doen ??, en wat ik bij vanhool heb uitgevreten tja , mijn meestergast aan de rolbrug gehangen {haha} en daar konden ze echt ni mee lachen, zielig he!! neen ik wou daar echt weg , ik was daar lasser. maar dat is zo een eentonig werk , zeker in zo een fabriek altijd maar die zelfde stukjes aan elkaar lassen , niks voor mij, dus ben ik maar vrachtwagen chauffeur geworden waarschijnlijk odat het in de genen zit, eens mijn revalidatie achter de rug is van mijn nier transplantatie, ga ik wss terug de weg op met men 44tonnertje!

grtjes steven

hallo
haha das een goeie stunt haha
maar dan kun je van 6 tot 8 nov naar leeuwarden
en op 9 nov naar waspik,toch????
en ook beterschap gewenst,
mvg markioo

ik denk dat dat een beetje te veel van het goede is, ik heb namelijk nog andere dingen te doen , maar over leewarden heb ik geen info , wat staat er hier te gebeuren dan??, ik moeten kiezen. waar het meeste te zien is daar ga ik naartoe! maar waspik heeft een voorkeur kwa afstand.

en wat de transplantatie betreft , voorlopig loop alles heel goed , enkel een beetje last van bevende handen maar dat komt door de medicatie! wel moeilijk bouwen aan mijn truck zo met bevende handen haha!!

grtjes steven

hallo
leeuwarden is een hobbiebeurs dus alles op rc gebied en voor de kinderen en vriendin/vrouw het kralen rijgen,papier vouwen en dat soort vrouwen hobbies,
er zal niet veel te koop zijn daarzo,
ik ga omdat ik er redelijk in de buurt van woon,
maar waspik,tja daar weet ik nou niks vanaf,misschien een site waar wat staat,maar als dat in uw buurt is tja dan is mn keuze al gemaakt,
want het is een aardig stukkie rijden voor u naar leeuwarden,
u bent altijd welkom,hoe meer mensen hoe meer vreugde,
trouwens ik ben wel eens in hasselt geweest grenslandhallen ofzo,
maar daar is niks over terug te vinden van shows daarzo,
weet u er toevallig iets vanaf??
kijk dat was pas een show en groooot was dat zeg,zo een show/beurs wil ik eigenlijk elk weekend wel mee maken,al kost het een hoop,
want je ziet dan allemaal van die leuke rc hebbedingetjes die je gewoon niet kan laten liggen,
mvg markioo

ach zo , dan is idd de keuze snel gemaakt en zal ik in waspik aanwezig zijn(hopelijk)!!
idd in hasselt is er elk jaar een grote beurs maar weet ook ni waneer die is , zal eens opzoeken of er iets te vinden valt.

en dortmund dat staat het komende jaar zeker op het lijstje , ben er eenmaal geweest en daar zie je pas echte dingen, waar je mond van openvalt.

voor de rest is er hier in belgie wijnig op modelbouw gebied en dan zeker wat rc vrachtwagens betreft. maar ja , we zijn maar een klein landje he.

grtjes steven

hallo
ik zou zeggen veel plezier in waspik,
en ik hou u op de hoogte van leeuwarden,
en dortmund,jaja volgend jaar zeker weer
ben er al 4 x geweest en om alles in 1 dag te zien is moeilijk,
en nu 2x met een vriend erheen geweest en wisselen af met rijden en scheelt toch met de vermoeidheid,
en als u het na kan gaan van hasselt,hoor ik het graag,
en belgie een klein landje???
er is toch genoeg te doen op rc gebied,dus valt wel mee hoor,
en we kunnen niet allemaal het grootste zijn,
want dan zou je geen kleinste hebben,toch???
mvg markioo

hallo

belgie zijn wel modelbouw beurzen alleen worden ze niet zo veel aangekondigt
om de 2 jaar is er in genk een beurs in brussel en daar zijn er nog over modelbouw en daar staan ze ook met trucks vorig jaar in genk zelfs 2 clubs

groetjes

ik heb vraagje , was onlangs een programmatje tegengekomen dat de juiste maten overzetten in de schaal die je zelf wou, maar ben het dus kwijt geraakt , kan mij hier iemand aan helpen? , het was met een link op een forum hoor , maar heb dus alles afgezogd en vind het nergens meer.

grtjes steven

neen die is het niet, de link werkte direct , ps ik heb geen excel!! maar toch bedankt voor de hulp!!

grtjes steven

hoi hoi, ik ben hier nog eens met een vraagje? als je het geluid van de mfu niet gebruikt kan je dan plaatsmaken in de ontvanger, ik bedoel dus een kanaal vrijmaken??, tis maar de meeste rijden met mfu en dan hoor je uw eigen wagen toch niet , en eigelijk ben ik niet zo voor geluid in de truck , klinkt mss stom maar voor mij is het overbodig!!!

groetjes steven

dit gaat niet,de regelaar zit ingebouwd in de mfu en zorgt dus dat je kan rijden en dus onmisbaar,het geluid is hierop verder gebouwd,dus door zonder geluid te rijden krijg je
geen extra kanaal vrij

ziet er strak uit taz660
ben zelf ook net begonnen aan de scania highline van tamiya
kan nu even niet verder moet eerste de onderdelen spuiten
ik heb nog een vraagje over dat spuiten, hoe heb jij de letters op de grill gedaan?

hallo volvo freak, met een fijn penseel, der zulle mss wel makkelijker of andere methode bestaan . ze zullen u hier op het forum wel verder kunnen helpen.
der zitten hier serieuze krakken tussen!!

grtjes steven

En met welke verf moet je dat dan doen als je dat met een penseel doet?
Moet je dit dan ook meerdere malen over gaan of niet?

Dat heb ik al gemerkt dat er hier nogal wat krakken tussen zitte hoor.
Ben er jaloers op hoor:D

Back