oh jawel hoor heb ik bij mij ook gedaan en werkt perfect wel effe afwerken na het knippen
kijk, weer wat geleerd toch weer even in het achterhoofd houden als ik met de tranenplaat begin.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
oh jawel hoor heb ik bij mij ook gedaan en werkt perfect wel effe afwerken na het knippen
Hoi,
in de handel zijn er kleine scharen verkrijgbaar die ik gebruik om shims te snijden die op rol zit.
Hieronder een afbeelding over welke ik het heb.
Ziet er mooi afgewerkt uit!!
Zijn er twee stuurassen of is dat gezichtsbedrog?
mvg
Maarten
hoi timmi
die naadjes kan je met een scherpe priem langs een recht houtje of lineaal erin graveren,
die luiken liggen die nou dan nog los??!!
als je ze scharnierend wil maken moet je gaten erin maken voor de scharnieren of je moet van die vliegtuig plastic scharniertjes nemen die kan je lijmen,is ook een idee,moet je even bij con... typ modelbouw in en klik scharnier aan en je vind een hele waslijst met soorten en maten of bij een rc modelzaak kijken die rc vliegtuigjes verkoopt,
scharniertjes zijn wit plastic met kartel randjes en messing pennetje erin 15x15 mm ongeveer,
heb ze toen ook op de scale-art trucks gemonteerd,die waren nog kleiner omdat ik de randen had weg geknipt hihi
maar die handgrepen van jou maken het wel hoor en dan je naadjes nog
mvg markioo
hoi timmi
die naadjes kan je met een scherpe priem langs een recht houtje of lineaal erin graveren,
die luiken liggen die nou dan nog los??!!
als je ze scharnierend wil maken moet je gaten erin maken voor de scharnieren of je moet van die vliegtuig plastic scharniertjes nemen die kan je lijmen,is ook een idee,moet je even bij con... typ modelbouw in en klik scharnier aan en je vind een hele waslijst met soorten en maten of bij een rc modelzaak kijken die rc vliegtuigjes verkoopt,
scharniertjes zijn wit plastic met kartel randjes en messing pennetje erin 15x15 mm ongeveer,
heb ze toen ook op de scale-art trucks gemonteerd,die waren nog kleiner omdat ik de randen had weg geknipt hihi
maar die handgrepen van jou maken het wel hoor en dan je naadjes nog
mvg markioo
Kijk even naar topic verzieken.Kan ik geloven!!
mvg
Maarten
Ziet er goed uit. Vind die traanplaat ook wel mooi staan zo tussen die spatborden.
Misschien domme vraag maar waarom zijn die kasten lager dan de spatborden, of ... andersom zegmaar ?
De spatborden zijn zeker een standaardhoogte ?