dit zijn mooie betaalbare velgen
Aluminum Rim wheel Pack for TAMIYA Tractor Truck Tractor Truck | eBay
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
dit zijn mooie betaalbare velgen
heeej raymond
heel makkelijk ik heb 1 of 2 revestjes tussen de velg en de 6 kant gedaan en dan heb jeje resultaat al ik vond ze ook ver naar binnen liggen vandaar:>
gr rick
ga jij de truck ook zelf helemaal spuiten, vette machine trouwens.
Ziet er erg goed uit. Vooral die strakke zonneklep.Hallo allemaal,
vanavond weer even wat geknutseld aan de Scania.
Allereerst heb ik de Verkerk verstralers in de aluminium zonneklep ingebouwd.
Omdat de verstralers vrij ver door de zonneklep heen kwamen heb ik aan de achterzijde een kunstof raampje gemaakt waarin de verstrales vast zitten.
Het resultaat kon mij zeer goed bekoren daar de lampen nu vrijwel gelijk zitten met de zonneklep.
Daarnaast heb ik een rubberen spatlap onder de Noorse bumper gemonteerd d.m.v. een messing hoekprofiel en een messing platstaf aan de achterzijde welke d.m.v. heb aandraaien van de boutjes de spatlap inklemt.
Tevens heb ik gisteren een setje kunstof fibers mogen ontvangen welke ik ga gebruiken voor de toplichten in de zonneklep.
Hiermee ga ik experimenteren om dat ik nog niet weet of het gaat lukken.
Het is de bedoeling om in ieder top lichtje vier fibers naast elkaar te plaatsen om de leds bij het 1:1 voorbeeld te simuleren.
De vier fibers krijgn in het Toplinedak elk een led die erin schijnt, als alles goed gaat dan zouden aan de voorzijde van de zonneklep dan vier witte lichtpuntjes te zien zijn in het top lichtje.
![]()
![]()
De verstralers liggen mooi verzonken in de zonneklep.
![]()
![]()
D.m.v. een messing hoekprofiel en een platstaf de spatlap mooi ingeklemd.
![]()
Kunstof fibers (1,5 mm en 0.75 mm) voor het experiment met de top lichtjes.
De 0.75 mm fiber wil ik gaan gebruiken voor het verlichten van de schakelaars en knoppen in het dashboard.
tot zover deze update.
Volgende keer weer meer
MVG,
Raymond
-\8/-
vraagje: je lichtbak is deze al grijs gespoten of is dit een nieuwe?
Hallo B-trucker,B-Trucker
Ben benieuwd als het met fiber lukt. Anders kan je misschien het beste nog een printplaatje laten maken zoals bij mij.
Ben ook benieuwd naar het resultaat van het spuiten. Ik zat er zelf ook over te denken het met airbrush te gaan doen.
Nee, niet echt: het zit standaard zo in mijn Mercedes van 31 jaar oud; voor de verlichting van de schakelaars en symbolen erop/erbij.het experiment met de fibers is voor mij ook nieuw, op zich is de techniek niet nieuw.
Nee, niet echt: het zit standaard zo in mijn Mercedes van 31 jaar oud; voor de verlichting van de schakelaars en symbolen erop/erbij.
Cor