Scania R620 uit Leiden

He sander die schroeven zit wel snor en ergens vind ik het wel wat hebben. En markioo daar zat ik ook aan te denken. Maar is niet echt een optie en het erge heb ik nu opgevangen door schuimfoam.

Btw sander hoe is het met jou project. Ik ben ff gestopt met het perfectioneren van me spuit werk. Was het ff zat. Nu maar eerst ff alles inbouwen

@ Sander okey nou ben wel benieuwd......

nou dit is even hoe mijn truck er nu er uit ziet en er bij staat voor nu
full

full

full

full

full

De foto's zijn genomen met 2 soorten belichting om een beetje impressie te krijgen wat de kleur verloop is. En toch maar de tril functie voor nu er maar uit gelaten ff kijken hoe ik dat ga ondervangen ivm ruimte gebrek:(
Moet helaas ook nog een kleine sluiting zoeken in me achterlichten die er bij zijn gemaakt en ook een test rit gemaakt met de nieuwe motor en deze rijd super en trekt aardig door.

Laatst bewerkt door een moderator:
De bedoeling is zowiezo wat verkerk spullen chroom opstap spiegels dakbeugel waarschijnlijk met angeleyes bumperbeugel miss ook met angeleyes. supersingels andere velgen alle plastic zoveel mogelijk naar aluminium interieur en miss nog nieuwe Scania set om goed te spuiten (zitten wat kleine fouten in) of gewoon een nieuw object :D:D
en me tankjes zeker opnieuw spuiten. maar eerst ff een keer rijden als gast rijder.
En de Bluetooth natuurlijk (masterunit zit nu in de trekker)
dus nog wel een hoop :p

o ja en me verlichting natuurlijk

ziet er al goed uit, ik vind vooral de kleur erg apart en vooral mooi, zo zie je ze niet veel

zijn er al vorderingen of het gebied van de bluetooth set?

gr
Koos

@Koos helaas heb ik nog niet veel kunnen corresponderen met HK ivm werk. Zal ik deze week ff doen. Maar de gewone set en MFC set zijn gewoon te bestellen hoor. Ben ook ff aan het inventariseren welke leds en kleur men het liefst ziet bij de set. (ff nog in de topic plaatsen)
En verder bedankt .......

Even een update van de neus.....

full

full

full

full

Wederom ook weer met verschillende belichtingen.
Zal ook nog me verlichting erbij zetten

Update verlichting...
1e stand

full

full

2e stand....

full

3e stand

full

in de 1e stand gaan de berm lampen aan moet ik nog veranderen. Wat ik wil gaan doen is dat in de 1e stand de dim en achter lichten aan gaan en dan de berm en dan de mist lampen.
En ja het klopt ik mis achter nog de mistlamp was ik vergeten8-) en van de achteruitrij werkt alleen de linker en die is geschakeld via de bluetooth met het originele led van de mfc

Back