Scania R620 uit Leiden

Even een kleine impressie van hoe de kleur is
full

Er zitten nog hier en daar wat plekken die ik nog moet bewerken.
full

full

full

full

Laatst bewerkt door een moderator:
Pffff zit maar niet mee met mij na veel schuren en spuiten dacht ik vandaag blanke lak er op te spuiten. En wat gebeurd er vreet me blanke lak me kleur lak op best #$!@#!
Kan nu weer opnieuw beginnen grrrr

zat er nog oude verf onder de kleur die je eropgespoten heb?
Mooi balen man ik heb mijn model ook 3x in totaal gespoten voor ik is te vreden was

Nee zat geen oude verf daarom baal ik nu. Vandaag maar blanke lak er af schuren en opnieuw de plekken aanpakken. Normaal heb ik ook geen last er van .........ach het houd je bezig pfffff

vandaag maar niet stil kunnen zitten van het balen van gisteren. Heb ff de schade bekeken en wat aanpassingen gedaan.
De speaker iets anders geplaatst
full

Zodat je er weinig van ziet in de cabine

full

En heb m ff in elkaar gezet met de onderdelen om te kijken hoe ik alles weer ga aanpakken.

full

full

full

full

De stand van zaken nu na veel schuren en spuiten .2 vellen 1200korrel 5x ts 51 halve bus zwart 1 bus wit 3x primer en zo high als een garnaal pff maar het resultaat komt in de buurt
En voor een amateur is en pietje precies moet ik zeggen dat het niet verkeerd is. Nu geduld hebben met uitharden en dan blanke lak en opbouwen.:p

Zo sinds een tijd weer wat gedaan aan mijn truck. Eerst maar eens de motor veranderd naar een 55 turns met hoog koppel.
full

En gelijk maar ook ff me achterverlichting gemaakt

full

Zijn er mensen die ook de vibrator aan hebben gesloten????
Ik heb namelijk alle 2 de gewichten geprobeerd maar moet wel zeggen dat ie erg trilt....

kan je t tril blokje niet wat bewerken/afslijpen zodat ie minder trilt
het gewicht een ander gat in boren zodat ie meer in t midden zit

Back