Scania R620 uit Leiden

idd. Ziet er vrij makkelijk uit, maar heb je ook een foto van boven af als hij helemaal om gestuurd staat? dan kunnen we een beetje inschatten hoe scherp je stuur met jou aan passingen

led jes

hallo,
wat voor leds heb je gebruikt voor in de skirts?
ziet er goed uit, keertje plamuren en schuren ziet t er top uit hoor!!

Leds komen bij conrad vandaan en zijn 2x5mm oranje. En plamuren doe ik niet graag eerst ff kijken met schuren en spuiten . Komt wel goed. @jeroen zal van de week de foto maken.

Laatst bewerkt:
ledjes

kan ze niet vinden hoor bij conrad :(
heel dun laagje plamuur kan je n hoop schuurwerk besparen hoor!!
succes!!

Even tussen door de foto's van mijn aanpassing aan het stuuras/fusee met de plastic onderdelen.

full

full

En toen kwam van de week de postbode langs ..... met mijn alu stuuras. Dus deze maar gelijk geplaatst met het zelfde principe als met de plastic.

full

Zoals je ziet heb ik wel de grote m3 kogel vervangen met een over gebleven m2 kogel en de houder voor deze kogel die ook is over gebleven, iets uit geboord zodat ie op de m3 draadend past. En een 1.6 mm gat geboort en daarna getapt met m2

full

en vervolgens is dit me stuur uitslag....

full

full

zo en nu weer ff stof happen moet nog een hoop schuren:onweer:

Laatst bewerkt door een moderator:
dank u
ze komen bij gmparts vandaan (tru 021). En de spelling is er wel maar wel gering
En zoals jullie zien heb ik gewoon nog de originele stuurhuis en servo plaats gehouden. En een iets langere draadend m3 en deze iets gebogen.
verder heb ik tussendoor ook nog me achterlichten aangepast

full

full

polystereen 1mm gebruikt om extra kamers te maken en gaten geboort voor de 3mm led zodat alle kleur vakken op de juiste manier belicht gaan worden

Pff wat een ........klus spuiten schuren spuiten schuren bah..... best rot stofvrij maken en spuiten.
Blanke lak gehaald als het meeste eruit is erop spuiten en polijsten dan maar

jah dat is wel een werkje. En als je te snel wil of er de tijd niet voor neem merk je dat terug in je eind resultaat

Waarmee schuur je de gespoten delen? Is dat onder de kraan met nat schuurpapier?

Ja dat is wel jammer maar ja je kan niet alles hebben en dat is voor mij wel heel erg om dat ik een pietje precies ben

Back