Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo Luchard
Met de motorkap open rijden zal niet zo snel gebeuren,maar zo nu en dan de kap openen om te showen zal natuurlijk wel gebeuren. Gewoon omdat ik het zelf mooi vind:
Wat kan jij ongelooflijk mooi toveren uit "gewoon" een brok Aluminium, en Peter uit "stukjes"plastic
Wordt heel gaaf, en het gaat zeker tijd worden voor een 'doorzichtige " motorkap, hi.
Nog maar net terug van de beurs en de motor heeft al een kleine verandering ondergaan. Op de beurs heb ik dopmoeren en draadstangen gekocht van m1.
De kleppendeksels staan dan vanaf nu met dopmoeren vast:
Een hele kleine verandering maar het staat stukken beter.
Ik weet niet of alle leidingen onder het spruitstuk door MOETEN zitten. Ik heb vele foto's van het net geplukt en daar zitten de leidingen op vele manieren gemonteerd. Op de volgende foto is zelfs te zien dat alle leidingen OVER de spruitstukken zijn gemonteerd:
Ik wil de leidingen zoals ze nu op mijn blok zitten dus maar zo laten.
Voor de volledigheid. De afgebeelde V8 is een versie uit een 4 serie truck. Herkenbaar aan de kunststof luchtaanzuigbuis. Bij de 3 serie is deze van aluminium. En bij de 3 serie motoren lopen de inspuitleidingen onder het spruitstuk