Scania Topline 10x10/6 trekker met autolaadkraan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo Boi ;

Op de foto's zal je nog even moeten wachten , de 4 asser is nog niet volledig terug gemonteerd .
Het plooien van de kokers (uitschuivende delen) moet terug opnieuw gedaan worden , kwam veel te veel in de breedte uit en niet in de hoogte .
Heb het nu uitgetekend op een grotere schaal met de hoop nu wel juist te plooien .
Bij Fechtner een 1-delig en een 9-delig Leimbach stuurventiel besteld en nog een andere kardan mits er een as verwijderd is .
Straks na het eten wat opnieuw gaan plooien of anders eerst 4 asser zoveel mogelijk terug monteren alsook de achterste horizontale en vertikale steunpoten .
Het enigste wat menog stoort is om een draaidoorvoer te vinden of mogelijke raad hoe zoiets gebouwd wordt want dat weet ik niet echt goed .
En ook wel waar messing cilinders te vinden zouden zijn want Stef Barneveld antwoord niet eens meer op m'n e-mails en ook hier niet via het forum alsof hij het ofwel veel te druk heeft ofwel mij gewoon negeerd en bestelde en reeds betaalde draaidoorvoer niet eens meer wil toesturen .
Ik wil nog heel graag en heel veel bij hem bestellen maar het wachten duurd heel lang er op en kan niet eens iets deftigs afmaken waardoor de fout nu aan de 4 asser bezig te zijn .
(de minigraver ligt in puin door het te moeten wachten op zijn gemaakte 55mm hydraulische en elektrische draaidoorvoer) .
Hij kan dan wel heel veel werk hebben , maar ik wacht hier sinds maart dit jaar al op die doorvoer en heb het nog niet .
Het ziet er naar uit dat ik er naar kan fluiten en daar erger ik me zeer veel in .
Heb niets tegen hem mar het wachten duurt wel erg lang ernaar .
Nu eten en erna verder doen en aanpassen .

Mvg,
Steve .

10x10/6

antwoord van Adrie :

adrie van gerwen

Leeftijd: 80

icon1.gif
Re: graafm.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve Billast
als het zo zit , laat dan alles van mij verwijderen he .
dan hebben jullie geen last meer van mij , dat is toch wat jullie willen .
zal niets meer vragen en dus ook maar niet aan de jeugd .
is al goed plats ik ook geen foto's meer van mij , vraag maar of ze mijn topic of wat dan ook sluiten .
kzal wel stoppen met de rc modelbouw , ge wint , ik stop ermee .

Ach als ik je hele topic zo eens nalees,is het geld speelt geen rol,en verder een grote klaag zang,ik weet dit dat niet,stop ermee zet alles maar in de kast enz.Doe dat dan en stop je klaagzang,want een modelbouwer zul je nooit worden.

adrie van gerwen

http://www.modelbouwforum.nl/forums/16962

Laatst bewerkt door een moderator:
Re: graafm.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve Billast
als het zo zit , laat dan alles van mij verwijderen he .
dan hebben jullie geen last meer van mij , dat is toch wat jullie willen .
zal niets meer vragen en dus ook maar niet aan de jeugd .
is al goed plats ik ook geen foto's meer van mij , vraag maar of ze mijn topic of wat dan ook sluiten .
kzal wel stoppen met de rc modelbouw , ge wint , ik stop ermee .

bij deze dan ook maar een keer aangevraagd, hier zit teveel tijd in die toch niet gebruikt weer als advies door steve.

@steve,

Je hebt heel veel tips en informatie gekregen, JE DOET HIER NIETS MEE!
Dit werkt ernstige frustratie op bij andere gebruikers. En velen zijn er inmiddels klaar mee.

Afkraken kan iedereen Steve! Dat wil niks zeggen. Denk ook niet dat hij
binnen 1 jaartje ofz alles meteen goed kan. Sinds vandaag kan alles via
internet worden afgekraakt en meot het hard aangkomen.

Ga mooi door met modelbouw, en show je foto's!

Steve,

Ladingen instructies worden hier gegeven....En je gebruikt er geen een!
Voor de meeste forumleden hier is de lol eraf...Je vraagt maar door,en je vraagt maar door maar bouwen? Nee hoor er wordt geen schroefje in je model gedraait:(
Wanneer je commotie krijgt krijgen we de dreigementen dat je de truck in de kast gaat dumpen...Had je dit maar veel eerder gedaan,dan was deze chaos niet ontstaan.

Mijn advies:
Ga op zoek naar iemand die wel genoeg kennis heeft om deze truck te bouwen..en koop zelf een kant en klare truck!

Jijzelf hebt niet genoeg kennis en vaardigheden voor dit project,dit zal je zelf ook wel begrijpen.

Robin

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back