Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt al zeer mooi werk geleverd!!! chapeau !! maar zeg, die breedtelampjes, geven die wit of geel licht?
De breedtelampjes geven oranje licht naar voren.
misschien een domme vraag maar als je met een vaste oplegger rijdt waarom ga je de oplegger dan niet mechanisch aan sturen via de schotel zonder alle bekabeling en stroomverbruik zoals je nu gebouwd hebt??
ik rij zelf met meerdere gestuurde opleggers o.a. semitrailer en een 4 asser ballast trailer en het werkt perfect.
succes met bouwen. afz. jan
leuk om te zien dat we steeds meer elektronica techneuten op het forum beginnen te krijgenwas al bang dat het een uitstervend ras werd
![]()
Update 025
En weer een stukje opbouw gescratcht. Nu de eerste aanzet voor de achterzijde.
Eerst de grote onderdelen gemaakt. Even overzichtelijk bij elkaar leggen en vervolgens even de posities voor details nameten.
![]()
En hier zit het geheel al in elkaar.
![]()
Ook hier geldt nog: er moet nog het een en ander afgewerkt worden. De achterlichten worden in principe verzonken in de achterkant, maar omdat ik voor mezelf nog niet helemaal duidelijk heb hoe ik deverlichting precies ga maken, heb ik slechts de gaten voorgeboord met een 2mm boortje. Groter maken is dan altijd nog mogelijk.
met soldeer en draad lijkt mij XD
(sorry kon het niet laten LOL)
![]()
dat is dus inderdaad nog de uitdaging: (soldeer)draad of glasvezeldraad of beide?