Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Voor de realisatie moet ik nog "even" internet afspeuren naar een (zwart) rubberen slangtje (diameter circa 1,5 a 2mm) om zo de hydrauliek leidingen na te bootsen. Heeft iemand een goede suggestie/website?
Update 75: voortgang Hiab
Het 3D-model is nagenoeg klaar. Alles moet nog een keer gecontroleerd worden en dan is het klaar om de Hiab te realiseren. Het 3D-model is voor mij de ideale voorbereiding geweest. Maatvoering en vormgeving is nu helemaal vastgelegd. Nadat het model klaar is, kan ik gaan bepalen oof en welke delen ik zelf ga maken en wat beter is om te laten printen. Tevens kan ik met het 3D-model controleren of alle bewegingen, die ik graag ik de kraan zou willen hebben, ook mogelijk zijn.
Deze kraan wordt niet aangedreven door spindels of elektro. Handmatig zouden in ieder geval de volgende bewegingen mogelijk moeten zijn: roteren van masten, twee mastdelen uitschuiven, bewegende rotator.
![]()
![]()
![]()
Voor de realisatie moet ik nog "even" internet afspeuren naar een (zwart) rubberen slangtje (diameter circa 1,5 a 2mm) om zo de hydrauliek leidingen na te bootsen. Heeft iemand een goede suggestie/website?