Schaal wedstrijd seizoen F4C & Sportschaal 2008

Alex,

Ja maar jij vliegt toch ook andere wedstrijden:confused:.

Heb je eigenlijk ook nog plannen voor de F4C:D weet nog wel een paar mooie Kunstvlucht kandidaten om echt schaal te maken:rolleyes:.

Ton

Alex,

Ja maar jij vliegt toch ook andere wedstrijden:confused:.

Ik ben in de loop der jaren bijna in iedere provincie wel geweest op shows en wedstrijden, maar Deelen is voor mij nieuw:)

Heb je eigenlijk ook nog plannen voor de F4C:D weet nog wel een paar mooie Kunstvlucht kandidaten om echt schaal te maken:rolleyes:.

Wie weet, wie weet...... (ik heb alleen niet echt het geduld om al die details enzo te maken:))

Grt.

Alex,

Wie weet, wie weet...... (ik heb alleen niet echt het geduld om al die details enzo te maken:smile:)
Een schaalmodel wordt niet alleen bepaald door details, veel kisten hebben maar weing details en zijn dus prima te doen.

Je kunt het ook combineren:D bij het maken van de details maak je ook gelijk een portie geduld:rolleyes:, mooi toch twee vliegers in een klap:p.

Ton

Welke keurings eisen stellen ze daar en wie keurt ze dan?
DE luchtmacht?
Ze zullen vast niet strenger zijn dan mijn eigen eisen die ik aan een kist stel!

Mvgr hans

Laatst bewerkt:
Zondag a.s. is het weer zover, ff hopen op mooi weer, dan kan er nog wat getraind worden:zon:

Grt.

Heej Gerald, klopt ja, dinsdag clubdag:D Helaas nog een paar andere dingen te doen vandaag.....

Grt.

hmmmm

En ik heb zondag weer 2 verjaardagen. (hoezo prio's stellen, wordt wel gedaan voor me)

Veel plezier in ieder geval.

Groet Ger.

(Gerald als je overkomt in je kantoor, effe met je vleugels 'banken' :wink: weten we dat jij het bent.)

Secretariaat en info club:
Club de Modélisme Les Vanneaux
CAUBERT Michel - (04) 250 18 91
Grand'Route, 151
4347 Fexhe-Le-Haut-Clocher
Discipline(s) : RC - Tout (sauf hélicoptère)
Situation du terrain : Lieu dit "Albaye" - OTHEE

Heb ff zitten kijken naar; les vanneaux

Wordt niet echt veel wijzer qua adres waar we moeten zijn, (kan ook mijn Frans liggen) maar wat moet ik nu invoeren voor in de TomTom? Die Grand'Route, 151? Of is dat het woonhuis van de secretaris?

Grt.

kreeg net van Gerard Rutten te horen dat na de wedstrijd in Othee er ook een BBQ wordt georganiseerd deelname 8 Euro.

Zou zeggen zet je naam hierbij voor deelname aan de wedstrijd en laat ook direct even weten of je meedoet met de BBQ.

Hoi Ton, 'k hoorde van pa onlangs dat deze juist tijdens de wedstrijd is als vervanging van middag versnapering...???? Weet jij dat?

Grtz,
Gerald

@Alex, ik denk dat je er met tomtom niet echt komt/uitkomt, er is geen postadres op het veld. Misschien dat je de coordinaten in kan voeren? (05,28,58E/50,42,48N)
Anders effe google earth uitprinten en meenemen....:D

Grtz,

GroteFoto-TCKGN6C3.jpg

Alex,

Heb de kaart op een groter formaat gelinkt kijk effe kijken of dat duidelijk is. Je moet nog wel even op de gele balk klikken.

routeotheema8.jpg

By tvm at 2008-09-11

Heb zelf ook;
4647 Fextre-le-haut-clocher
Grant route
151 intersection

ngegeven voor zondag en dit zou moeten kloppen ben dan in iedergeval dichtbij.

Ton

Back